مرتضی مختاری در نشست خبری با محوریت "سرمایه گذاری در عرصهی وب، استارتاپ، تبلیغات و نیازمندیها" ، صرفهجویی در زمان خرید، کاهش هزینههای تردد، سهولت و سرعت در خرید، خرید محصولات با قیمت مناسب، خرید محصولات با کیفیت، کسب اطلاعات جامع در مورد محصول قبل از خرید و تحویل گرفتن سریع کالا را از مزایای خرید اینترنتی، عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه عدم موفقیت فروشگاههای اینترنتی به عملکرد مجموعهها باز میگردد، خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا از این فروشگاهها استفاده میکنند و طبق آخرین آمار انجمن کسب و کارهای اینترنتی بیش از ۶۹ درصد خریدهای غیر ضروری از فروشگاههای اینترنتی انجام میشود.
وی متذکر شد: شیوع کرونا نشان داد که اگر فروشگاههای اینترنتی در طی سالهای گذشته ایجاد نمیشد، فاجعهای رخ میداد؛ استفاده از نظرات مشتریان و کاربران مختلف و مقایسهی نظرات کارشناسان در فروشگاههای اینترنتی میتواند به مخاطب در خرید و تصمیمگیری بهتر کمک کند.
به گزارش ایسنا، این مدرس دانشگاه با تشریح چالشهای موجود بر سر راه استارتاپها و فروشگاههای اینترنتی، نبود زیرساختهای اینترنتی کافی، نبود متولی اساسی در حوزه فروشگاه اینترنتی، جا نیفتادن کافی فرهنگ خرید اینترنتی و پرداخت هزینه را از جمله چالشهای موجود در این عرصه، عنوان کرد.
انتهای پیام
نظرات