• پایگاه‌های اطلاع‌رسانی

  • پرتال امام خمینی (ره)
  • سایت مقام معظم رهبری
  • سایت ریاست جمهوری
  • سایت مجلس شورای اسلامی
  • سایت قوه قضاییه
  • سایت شورای نگهبان
  • سایت جهاد دانشگاهی
  • خبرگزاری‌ها

  • آنا
  • ایلنا
  • ایکنا
  • ایرنا
  • تسنیم
  • تابناک
  • دفاع مقدس
  • سینا پرس
  • شانا
  • قرآنی
  • موج
  • واحد مرکزی خبر
  • هنر آنلاین
  • دانشگاه‌ها

  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه علامه طباطبایی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه خوارزمی
  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • دانشگاه شهید چمران اهواز
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه اصفهان
  • دانشگاه تبریز
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی
  • دانشگاه پیام نور
  • دانشگاه علم و فرهنگ
  • دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • روزنامه‌ها

  • آفرینش
  • اطلاعات
  • جمهوری اسلامی
  • خراسان
  • رسالت
  • مردم‌سالاری

isna header

  • صفحه اصلی
  • علمی‌ و دانشگاهی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • جهان
  • ورزشی
  • استان ها
  • عکس
  • ویدئو
  • گرافیک
  • صوت
  • بازار
  • ایسنا+
  • جمعه ۱۶ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۱
  • GMT 18:41

سرویس عکس

  • مستند
  • خبری
  • ایران
  • استان‌ها
  • English

  • آرشیو
  • خط مشی
  • درباره ایسنا
  • تماس با ایسنا
  • پیوندها
  • شبکه‌های اجتماعی
  • ایسنا ۲۴
  • صفحه اصلی
  • علمی‌ و دانشگاهی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • جهان
  • ورزشی
  • استان ها
  • عکس
  • ویدئو
  • گرافیک
  • صوت
  • بازار
  • ایسنا+
  • جمعه ۱۶ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۱
  • GMT 18:41

سرویس عکس

  • مستند
  • خبری
  • ایران
  • استان‌ها
  • English

ارزیابی آخرین وضعیت قطار شهری کرمانشاه

کوثر همتی
۲۰ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۳:۰۷

احداث پروژه قطار شهری کرمانشاه از سال 1390 آغاز شده است این پروژه در دو فاز در حال اجراست و طبق اعلام صورت گرفته ، در صورت تامین منابع ، فاز اول آن تا پایان امسال افتتاح می‌شود. بخشی از این پروژه به شکل هوایی و بر روی پایه‌های بتنی احداث شده و بخشی بصورت زیرزمینی اجرا می‌شود.

  • وروودی تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • کارگاه قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • تونل قطار شهری کرمانشاه
  • دبیر علیرضا صوت‌اکبر
  • قطار شهري
  • منوریل
  • كرمانشاه
  • مترو
  • استانی-عکس
  • مدیران خودرو

لینکستان

    رزرو هتل مشهد جمینجا خرید سی پی لیفت صورت با نخ بلیط اتوبوس دانلود آهنگ خرید سرور مجازی پهنای باند اختصاصی بوکینگ گوسفند زنده روغن هیدرولیک تجهیزات پزشکی خرید سی پی کالاف بررسی علت بیماری‌ ها بهترین جراح بینی بلیط هواپیما ارزان‌ترین تورهای داخلی و خارجی دوره آنلاین زبان ثبت شرکت بلیط استانبول به تهران رزرو هتل بلیط هواپیما خارجی ویزای دبی تور تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی پیوان ساندویچ پانل سم برای ساس چاپ لیبل uv dtf قیمت تشک خرید بک لینک طراحی سایت آهنگ جدید ایرانی کلاس تیزهوشان ششم تور قبرس شمالی پارتیشن شیشه‌ ای ساخت پرسشنامه آنلاین نوبت‌دهی آنلاین پزشکان پهنای باند اختصاصی رتبه‌ بندی شرکت متخصص گوش و حلق و بینی طراحی سایت شرکتی تابان شهر چاپ تصفیه آب خانگی
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
شهروند
۱۴۰۴-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۵

آخری طی این چندین سال مشخص سرانجام صاحب: منوریل ،مترو و با قطار شهری می‌شود !!؟؟

پاسخ
avatar
خبرنگار ساده
۱۴۰۴-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۰

چه زیر زمین ترسناکی چه جراتی کردید رفتید اونجا

پاسخ
avatar
خود خودم
۱۴۰۴-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۸

شهر قشنگ منو با اون بلوار طاق بستان زیبا نابود کردید قرار شد هشت ساله تمام بشه الان بیست و پنج ساله تازه فاز یکش تمام بشه شهری که سروتهشو با بیست هزار میشه رفت قطار میخواد چکار

پاسخ
avatar
Mehdi
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۱۱:۲۰

برادر همش که پول نیست تسریع در رفت و آمد و کمک به کاهش آلودگی

avatar
کاویار کرماشانی
۱۴۰۴-۰۱-۲۰ ۲۰:۲۵

آغاز سال ۱۳۹۰ !!!!

پاسخ
avatar
محمد
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۰۱:۵۳

واقعا انقدر این کار غیر اصولی طول کشیده که خودشان هم نمی دانند چند ساله اگر همین بودجه را خرج زیر گذر و رو گذر و بزرگتر کردن خیابان های شهر می‌کردند کرمانشاه نمونه میشد وهیچ ترافیکی هم نداشت

avatar
احمد
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۰۱:۴۲

واقعا بنده به عنوان یک شهروند از شکل و ظاهر شهر و خیابان این شهر خجالت میکشم

پاسخ
avatar
حسن باوندپور
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۰۵:۰۳

با تشکر فراوان از مسئولان نسبت به اتمام این پروژه عظیم واقعا ما مردم کرمانشاه قدر دان زحمات شما عزیزان هستیم

پاسخ
avatar
محمد
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۱۲:۴۶

قطار شهری یا مترو خیلی هم خوبه در صورتی که ساخت و راه اندازیش اینقدر طولانی نشه چون دیگه از ارزش میوفه تهران یا کلانشهرهای دیگه شاید این پروژه رو تو سه سال تمام میکردن مدیران شهر ما هنوز تکلیفشونو نمیدونن ۱۵ ساله ۳۰ درصد کار انجام شده اصلا منطقی نیس

پاسخ
avatar
کرمانشاهی
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۱۴:۲۰

بدترین قسمت موضوع اینه که میدان اصلی شهر که باید نماد و معرف شهر باشه رو خراب کردن و کردن کارگاه

پاسخ
avatar
سعید
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۱۷:۴۲

ما در پردیس خانه خریدیم از کرمانشاه رفتیم طی دو سال کمتر مترو درست شد ما چندین سال کرمانشاه میایم میریم همون‌طور درجا زده نخاله زباله نور جاده ها شهرک ها پارکها افتضاح

پاسخ
avatar
سعید.....
۱۴۰۴-۰۱-۲۱ ۲۱:۵۸

بجای درست کردن قطار شهری.بوجه شو..خرج دوتاکارخانه میکردین.

پاسخ
avatar
امیر علی
۱۴۰۴-۰۱-۲۲ ۰۱:۱۵

اگه تبریز مشهد اهواز یا هر شهر دیگه ای بود الان تمام پروژه زیر زمینی و در مدت زمان خیلی کمتری تمام میشد!! ولی الان با نصف طرح که هواییه و نصفش زیر زمینی واقعا خجالت آوره و ظاهر شهر رو خراب کرده!

پاسخ
avatar
ناشناس
۱۴۰۴-۰۲-۰۳ ۲۳:۲۵

اهواز هم نزدیک ۲۰ ساله متروش نیمه تمامه

avatar
رضا امرالهی
۱۴۰۴-۰۱-۲۲ ۰۹:۲۶

سلام از عکاس خوب ایسنا تشکر می کنم، مدتی است عکس های خوبی از کرمانشاه در ایسنا منتشر می شود، چقدر خوب است که ایسنا یک عکاس توانمند پیدا کرده است

پاسخ
ISNA
  • آرشیو
  • خط مشی
  • درباره ایسنا
  • تماس با ایسنا
علمی و دانشگاهی
  • علم
  • پژوهش
  • فناوری
  • جهاد دانشگاهی
  • هوش مصنوعی
  • آموزش
  • صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • دانش‌بنیان‌ها
  • پیشرفت
  • rubika-icon
  • eitaa-icon
  • bale-icon
  • soroush-icon
  • telegram-icon
  • youtube-icon
  • x-icon
  • instagram-icon
  • rss-icon
  • aparat-icon
Nastooh Logoنرم‌افزار تحریریهٔ نستوه
© 2025 Iranian Students' News Agency. All rights reserved