محمدرضا شیخ بهایی در گفتوگو با ایسنا، در مورد بهسازی روسازی آسفالت ایستگاههای اتوبوس بی آر تی اظهار کرد: بیشترین ترمز اتوبوسهای بی آر تی در ایستگاهها است که به دلیل تعدد ترمز و وزن بالای اتوبوس شاهد چینخوردگی و خرابی آسفالت در محدوده ایستگاهها هستیم که بر این اساس بهسازی روسازی آسفالت محدوده ایستگاههای اتوبوس بی آر تی را در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه ۲۵ ایستگاه که آسفالتشان شرایط نامناسبی داشت، شناسایی شدند و پیمانکار نیز انتخاب شده است، تصریح کرد: به صورت پایلوت یک ایستگاه بی آر تی در بزرگراه چمران انتخاب شده است تا با روش جدید آسفالت آن بهسازی شود و براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته تا آخر سال آسفالت ایستگاههای اتوبوس "بی آر تی" که خرابی زیادی داشتند، اصلاح میشود.
شیخ بهایی در مورد شیوه بهسازی آسفالت ایستگاهها اظهار کرد: روسازی آسفالت موجود جمعآوری شده و مجددا سطح ایستگاه آرماتوربندی شده و با استفاده از یک بتن مخصوص مجددا روسازی ایستگاهها انجام میشود.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اضافه کرد: در فاز دوم در نظر داریم که در طول مسیر اتوبوسهای بی آر تی که آسفالت دچار خرابی شده و یا مسیر دارای شیب است به خصوص در مسیرهای شمال به جنوب بزرگراهها از این روش بتنی استفاده کنیم.
انتهای پیام
نظرات