• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092718393
  • خبرنگار : 50026

رسیدگی به مطالبات خراسان جنوبی‌ها در میز خدمت سفر رئیس جمهور

رسیدگی به مطالبات خراسان جنوبی‌ها در میز خدمت سفر رئیس جمهور

ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، گزارشی از عملکرد استقرار میز ارتباطات مردمی ویژه رسیدگی به مطالبات هم استانی‌ها در حوزه اداری و استخدامی همزمان با سفر رئیس محترم جمهور به استان ارائه کرد.

حمید جهانشاهی، امروز یکشنبه ۲۷ آذر در رابطه با استقرار میز خدمت در سطح استان، به رسانه‌های گروهی گفت: همزمان با سومین سفر دولت سیزدهم به خراسان جنوبی که با هدف بررسی مصوبات سفر قبلی و شناسایی مسائل و مشکلات موجود و تلاش برای حل آن‌ها صورت گرفت؛ میز ارتباطات مردمی به منظور بررسی درخواست ها و مشکلات همشهریان، با حضور قاسم علی اکبری، مشاور امور ایثارگران و محمد ابوئی مهریزی، مدیرکل امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان نمایندگان تام الاختیار، در بازه زمانی سه روزه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دایر شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذرماه جاری، این فرصت برای مراجعین فراهم شد تا به صورت حضوری هرگونه درخواست، شکوائیه، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه اداری و استخدامی ارائه و مطالبات خود را پیگیری کنند.

جهانشاهی ضمن ابراز رضایت از تعداد مراجعین گفت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی مطلوب اعم از مکاتبه با دستگاه های اجرایی، نصب بنر در سطح شهر، ارسال اطلاعیه از طریق پیام رسان‌های داخلی و اطلاع رسانی در پورتال سازمان، استقبال بسیار مطلوبی از سوی هم استانی‌ها از میز ارتباطات مردمی این سازمان بعمل آمد.

وی بیان کرد: در این مدت ۲۹۲ مورد درخواست، در سامانه سامد ثبت شده است که بیشترین درخواست‌ها بر اساس بررسی انجام شده  به ترتیب درخصوص تبدیل وضعیت استخدام، آزمون‌های استخدامی، انتقال محل خدمت و حقوق و مزایا؛ و بیشترین شکایات نیز به ترتیب مربوط به اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پرشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند بوده است.

جهانشاهی اظهار کرد: استقرار میزخدمت بخشی از تکالیف منشور حقوق شهروندی و از مسائل مهم اخلاق حرفه‌ای در مدیریت و اداره بخش عمومی بوده و در راستای تحقق اهداف بنیادی، اولین گام اساسی درک ارزش انسانی مراجعه کنندگان و تلاش برای حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش مسئولین درخصوص رفع تبعیض و ایجاد نظامی پاسخگو و کارآمد، ارزش پیدا می‌کند، تصریح کرد: توجه، تمرکز و حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات آنها هدف اصلی دولت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: استقرار میز ارتباطات مردمی و نشست‌های برگزار شده در آستانه سفر با خیر و برکت رییس محترم جمهور به خراسان جنوبی، موجب شد تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و ابراز دغدغه‌های خود با مسئولین بالارتبه کشوری را داشته باشند، که به طور قطع در کیفیت سفر رییس دولت سیزدهم به استان تاثیرگذار بوده است و بیش از همیشه موجب محبوبیت و اعتماد مردم به دولت و خدمتگذاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha