• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401110906971
  • خبرنگار : 50026

موافقت یک شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مزرعه خراسان جنوبی

موافقت یک شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مزرعه خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از موافقت یک شرکت هواپیمایی با پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در استان خبر داد.

جواد قناعت، امروز یکشنبه ۹ بهمن به تشریح دیدار با رئیس یک شرکت هواپیمایی ملی در تهران پرداخت و گفت: در این دیدار درخصوص ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان خراسان جنوبی، گزارش مبسوطی ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: با عنایت به این که هلدینگ ماهان در بحث گردشگری مزرعه و کشاورزی، اقدامات قابل توجهی را در شهداد کرمان و چند استان دیگر انجام داده، لذا درخواست ما این بود که این تجربه موفق در خراسان جنوبی نیز تکرار شود.

به گفته وی؛ با عنایت به ظرفیت‌های فوق العاده استان در زمینه کشاورزی، مزارع و باغات زیبای زعفران، عناب و زرشک خراسان جنوبی، سرمایه گذاری این شرکت در این استان، صرفه اقتصادی دارد.

استاندار با اشاره به فرصت‌های مناسب استان برای سرمایه گذاری، اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد دو طرح ویژه در زمینه کشاورزی و گردشگری مزرعه از طریق استان تهیه و ارائه شود.

قناعت بیان کرد: با توجه به صلاحیت این شرکت در بحث سرمایه گذاری، سعی بر این است که از این فرصت در راستای انتفاع استان استفاده شود.

وی از درخواست استان مبنی بر تلاش این شرکت برای تقویت پروازها در خراسان جنوبی گفت و تصریح کرد: کمک به تأمین پروازهای پشتیبان اعزام زائران به عتبات عالیات از دیگر پیشنهادات استان بود که در این جلسه مطرح شد.

به گفته وی؛ اعلام نظر قطعی شرکت درخصوص میزان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به بازدید میدانی از ظرفیت های استان که به همین زودی انجام می شود، منوط شد.

حمید عرب نژاد، مدیرعامل این شرکت هواپیمایی نیز در این دیدار ضمن تأیید ظرفیت‌های بکر خراسان جنوبی، سرمایه گذاری در راستای بهره برداری از این پتانسیل‌ها را فرصتی مغتنم برشمرد.

گفتنی است؛ این دیدار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha