• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۶:۵۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401111511253
  • خبرنگار : 50126

نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی ایلام فردا افتتاح می‌شود

نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی ایلام فردا افتتاح می‌شود

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های این دانشگاه توسط مرکز نوآوری صنایع دستی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه 17، 18 و 19 بهمن خبر داد.

دکتر «منصور احمدی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر ضمن قدردانی از  تلاش‌های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه، اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی موفق به دریافت مجوز مرکز نوآوری صنایع دستی در بین مراکز علمی کاربردی استان شده و  از زمان دریافت این مجوز  با برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعدد بویژه در ایام پاندومی کرونا توانسته است با ورود فناوری‌های نوین بستر ساز اشتغال در بین جوانان تحصیل کرده و کارآفرینی توسط دانشجویان و ثبت چندین برند در سطح ملی شود.
وی  با بیان اینکه هم افزایی و تعامل جهاد دانشگاهی با دستگاه‌های مرتبط توانسته است موجب توانمندی و پویایی در مشاغل خُرد و خانگی شود، افزود: تقویت تولید خانگی در کنار دستیابی به روش‌های نوین فروش می‌تواند صف‌های درخواست مشاغل دولتی و اداری را کمتر کند و ارزش افزوده بیشتری را به تولیدکننده بدهد، بنابراین باید از چنین مراکزی حمایت شود.
احمدی خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مرکز نوآوری صنایع دستی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر در روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ 17، 18 و 19 بهمن ماه 1401 در مرکز منش واقع در میدان میلاد- ساختمان خانه جوانان برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد:  در برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه جامع؛ مراکز آموزش علمی کاربردی ایلام 1 (پارسیان)، ایلام 2، واحدهای شهرستانی دره شهر، دهلران و ایوان، نیروی انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و خانه خلاق و نوآوری ایلام مشارکت دارند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha