• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120201154
  • منبع : نمایندگی سمنان

وجود ۲۵ هزار معتاد در حال درمان در سمنان/ کشف ۳۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان

وجود ۲۵ هزار معتاد در حال درمان در سمنان/ کشف ۳۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان

ایسنا/سمنان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از وجود ۲۵ هزار معتاد در حال درمان در سطح این استان خبر داد.

جعفر معینیان ۲ اسفندماه در ویژه برنامه طرح یاری‌گران زندگی که با حضور سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر نهاد رئیس‌جمهوری در خیرآباد سمنان در حال برگزاری است، اظهار کرد: ۱۲۶ مرکز دولتی و خصوص معتادان بهبود یافته در استان فعال و ۲۵ هزار نفر از بیماران در حال درمان هستند.

وی از راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر و ساماندهی ۶۲۸ نفر در این مرکز در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه اقدامات موثری در حوزه‌ مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و صیانت از سوی شورای هماهنگی‌مبارزه با مواد مخدر در استان انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به افزایش کشفیات موادمخدر در استان گفت: امسال در حوزه کشفیات، بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد.

معینیان از تخصیص زمین برای احداث مرکز ماده ۱۶ در استان خبر داد و گفت: زمینه‌سازی در خصوص عملیات اجرایی احداث این مرکز در دستور کار است.

وی با اشاره به تلاش استان برای نهایی کردن پرونده‌های مرتبط با موادمخدر افزود: استان سمنان رتبه اول تعیین تکلیف پرونده های حقوقی حوزه مبارزه با مواد مخدر کشور را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به استفاده از ظرفیت از سازمان های مردم‌نهاد خاطرنشان کرد: ۲۲ تشکل فعال در حوزه پیشگیری، درمان و صیانت از مواد مخدر در استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ جلسه شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر استان با بیش از ۷۰۰‌ مصوبه برگزار شده است اظهار کرد: از زمان تصدی استاندار در دولت سیزدهم جایگاه شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر استان از رتبه ۳۰ به رتبه اول در کشور ارتقاء یافت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یادآوری کرد: طرح یاری گران زندگی توسط استان سمنان‌ به مرکز پیشنهاد و پس از تایید توسط شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر ابلاغ شد که امروز شاهد آیین افتتاحیه این طرح هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha