• سه‌شنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402010100099
  • خبرنگار : 71531

استاندار تهران عنوان کرد

برنامه استانداری تهران برای رفع کمبود کلانتری در استان

برنامه استانداری تهران برای رفع کمبود کلانتری در استان

استاندار تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، گفت: یقین دارم که همه نیروهای انتظامی جان بر کف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهند نشست.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در رزمایش نوروزی پلیس، ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و بزرگان جان بر کف نیروی انتظامی حاضر شدیم تا از اقتدار، نوآوری و اقدام حرفه‌ای که در دستور کار دارند، هم حمایت کنیم، هم نظارت کنیم و هم در کنار یکدیگر برای ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: امروز، خدمت با معرفت و نگاه نو و حرفه‌ای به کار نیروی انتظامی، تکلیفی است که مقام معظم رهبری برای همه نیروهای انتظامی در دستور کار قرار داده‌اند. امروز تأمین امنیت از همه نوع و با هر شکلی و با تنوع خاص، در دستور کار نیروی انتظامی است. شناخت صحیح از محیط عمل، برآورد صحیح و بلند مدت و نگاه حرفه‌ای به انجام وظایف، از مقتضیات امروز کار نیروی انتظامی است.

فخاری ادامه داد: نیروی انتظامی که با همه فعالیت‌های متنوع و متکثر، به عنوان تابلوی نمادین عزت و اقتدار یک ملت تعریف می‌شود، امروز در اختیار شماست. یقین دارم که همه نیروهای انتظامی برای حفظ این نماد و این ارزش، جان برکف، مقتدر و ایستاده در مقابله دشمنان بوده و تا آخرین قطره خون از پا نخواهید نشست و با افتخار مسیر پیشکسوتان جهاد و شهادت را پیش می‌برید.  

وی همچنین در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی درباره ایجاد کلانتری برای استان تهران، ‌گفت: این موضوع در بحث‌های برنامه و بودجه سال پیش‌بینی شده است. در سطح استان تهران ۴۰ کلانتری کم داشتیم که یک‌سوم آن‌ها تأمین شده و مابقی آن هم در سال جاری و سال آینده در برنامه و بودجه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha