• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402011908508
  • خبرنگار : 50228

انتقاد یک مسئول از بی‌توجهی به مجموعه ورزشی انقلاب اهواز

انتقاد یک مسئول از بی‌توجهی به مجموعه ورزشی انقلاب اهواز

ایسنا/خوزستان عضو شورای ورزش منطقه هفت اهواز می گوید معطل ماندن بازسازی مجموعه ورزشی انقلاب اهواز منجر به تعطیلی ورزش در این منطقه محروم شده است.

حمید محمودی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم توجه به ورزش مناطق محروم، اظهارکرد: متاسفانه مجموعه انقلاب حصیرآباد حدود یک سال است که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیمانکاری جهت بازسازی مجموعه و چمن که تنها زمین خاکی منطقه است، معرفی کرده است ولی در این یک سال به غیر از نصب نرده دومتری دور زمین و تعطیل کردن زمین که منجر به آواره شدن جوانان این منطقه و تعطیلی ورزش منطقه شده است، اتفاق دیگری رقم نخورده است.

وی ادامه داد: هیچ کاری در این مدت برای این مجموعه ورزشی که می تواند کمک شایانی به جوانان این منطقه محروم داشته باشد، صورت نگرفته است و هیچ کسی به مشکلات مربوطه رسیدگی نمی کند در حالی که چندین جلسه متعدد با آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان و آقای مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی داشتیم. البته این مسئولان فقط وعده دادند و هیچ خبری از ادامه بازسازی ورزشگاه و چمن کردن زمین نیست.

این مسئول عنوان کرد: متاسفانه فقط قول‌های پوچ و دروغ تحویل ما می‌دهند. این مجموعه دارای یک سالن سرپوشیده فوتسال است که بعد از آمدن آقای بنی تمیم، متاسفانه در کنار زمین خاکی خراب شد و آن را تعطیل کردند. ورزش از جوانان این منطقه گرفته شده است و این سالن هم فقط به خاطر نبود مدیریت درست و سالم تعطیل شد.

وی بیان کرد: متاسفانه روز به روز وسایلی که در این مجموعه ورزشی وجود دارند به سرقت برده می شوند. یک آقا نیز به عنوان سرپرست مجموعه در خانه‌ای که در این مجموعه وجود دارد، به صورت کاملا رایگان زندگی و از مجموعه نگهداری می کند ولی در قبال این اتفاقات عنوان می کند که به من ربطی ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha