• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402011908735
  • منبع : شهرداری تهران

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد

ارزیابی سیستمی عملکرد مناطق و نواحی کلانشهر تهران در سال ۱۴۰۲

ارزیابی سیستمی عملکرد مناطق و نواحی کلانشهر تهران در سال ۱۴۰۲

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بر اساس سیاست های راهبردی مدیریت شهری تهران، فعالیت های مناطق ۲۲ گانه و نواحی بر اساس شاخص های جدید بررسی و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، مهدی شریفیان در دیدار نوروزی با کارکنان ضمن تبریک سال نو با تاکید بر همکاری و انجام کار تیمی و گروهی گفت: خوشبختانه در اواخر سال گذشته اقدامات خوبی در بحث نظارت و ارزیابی عملکرد نواحی در طرح های موضوعی و موضعی صورت گرفت و با حمایت های معاون هماهنگی امور مناطق و تلاش همکاران امسال شاهد اتفاقات خوبی در این اداره کل خواهیم بود.

وی با تاکید بر تقویت ساختار نواحی ۱۲۴گانه افزود: ما در سال جدید به دنبال تقویت و افزایش مهارتهای مدیریتی در نواحی هستیم و باید تلاش کنیم وضعیت کنونی نواحی تغییر کرده و مشکلات احتمالی مناطق به صورت سیستمی رفع شود.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق افزود: در سال جاری ارزیابی های مستمر باید جایگزین ارزیابی های دوره ای شود تا از طریق سیستم های نظارتی بتوانیم به نقطه مطلوب و منصفانه برسیم.

شریفیان تصریح کرد: بعد از ارزیابی عملکرد نواحی، نظارت بر عملکرد معاونت های مناطق اولویت بعدی این اداره کل خواهد بود.

وی افزود: در سال جدید نگاه ما به مناطق دقیق تر و موشکافانه تر خواهد بود . همچنین در سیاست گذاری های مناطق ورود پیدا خواهیم کرد و باید طوری عمل کنیم که منابع به صورت متوازن و بهینه در مناطق توزیع شود.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق در ادامه از آغاز دور جدید نظارت ستادی مناطق خبر داد و گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان دور جدید نظارت ستادی در مناطق آغاز می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل هماهنگی نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران، وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مطلوب معاونت های این اداره کل، بر انجام سریع ارزیابی ها تاکید و خواستار به روز بودن اطلاعات و پایش عمرانی مناطق ۲۲ گانه پایتخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha