• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012512479
  • خبرنگار : 50604

/فلسطین محور وحدت امت اسلامی/

راهبرد جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندوم با ساکنان اصلی فلسطین است

راهبرد جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندوم با ساکنان اصلی فلسطین است

ایسنا/گلستان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی راهبرد جمهوری اسلامی را تقویت مقاومت در منطقه دانست و افزود: طرح رفراندم با ساکنان اصلی فلسطین توسط جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ثبت شده که امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

عباس گلرو در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران این هفته نماز جمعه گرگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلستان و خصوصا شهید مهقانی اظهار داشت: روز جهانی قدس در سال ۵۸ از سوی امام خمینی در شرایطی به نام روز قدس نامگذاری شد که مسئله فلسطین در حال فراموشی بود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین بعد از معجزه بزرگ انقلاب اسلامی احیا شد، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ماهیت مسئله فلسطین را از موضوعی عربی به موضوع جهان اسلام تغییر داد و امروز، فلسین دغدغه همه آزادیخواهان جهان است. 

گلرو در خصوص دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: فلسطین قبله اول و حرم سوم مسلمانان جهان است که پیامبر گرامی اسلام (ص) از این نقطه معراج کردند و علاوه بر آن هفت میلیون مردم فلسطین آواره و یا تحت شکنجه اسرائیل قرار دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اسرائیل را قوم ظالم و فاسدی دانست که بر ملت فلسطین مسلط شده است و افزود: ظلم  قوم یهود در طول تاریخ و بسیاری از آیات قرآن آمده است، به طوریکه قرآن قوم یهود را قومی که در زمین فساد و خونریزی می کنند، به دروغ قسم می خوردند، کلام الهی را می شنوند اما تحریف کرده و مال اندوزی می کنند، معرفی می کند.

وی با بیان اینکه قوم یهود در عصر حضرت عیسی (ع) و حضرت محمد(ص) نیز علی رغم سفارش حضرت موسی (ع) به بشارت ظهور پیامبران آینده خیانت کردند، تصریح کرد: قوم یهود یکی از اقوامی است که در قرآن در مورد نابودی آنها بشارت داده شده است و این وعده قطعا محقق خواهد شد.

گلرو با اشاره به اینکه برخی گمان می کنند اسرائیل فقط به دنبال اشغال فلسطین است اما اینطور نیست و به دنبال نابودی کل جهان اسلام است، گفت: اینکه رهبر معظم ما و سید حسن نصرالله در مورد نشانه نابودی رژیم حرف می زنند، بی دلیل و ناشی از غیب گویی نیست بلکه حرفی حساب شده و بر اساس سنجش واقعیت ها است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز جبهه مقاومت در بهترین موقعیت قرار داشته و سلاح ها از سنگ تبدیل به موشک های نقطه زن شده است که این مسئله باعث خشم و ناامیدی رژیم جعلی صهیونیستی شده است.

گلرو بیان کرد: با توجه به تحولاتی که در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای وضعیت فلسطین شاهدیم اسرائیل رو به افول و فروپاشی است و زنان فلسطین باید به زودی آب و جارو را برای پاکیزه کردن مسجدالاقصی آماده کنند.

وی راهبرد جمهوری اسلامی را تقویت مقاومت در منطقه دانست و افزود: طرح رفراندم با ساکنان اصلی فلسطین توسط جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ثبت شده که امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha