• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012915442
  • خبرنگار : 50039

شهردار گرگان عنوان کرد:

آغاز طرح شنبه‌های جهادی در گرگان/ اجرای ۴۵ طرح در محلات کم برخوردار

آغاز طرح شنبه‌های جهادی در گرگان/ اجرای ۴۵ طرح در محلات کم برخوردار

ایسنا/گلستان شهردار گرگان از آغاز اجرای طرح "شنبه‌های جهادی" توسط شهرداری این شهر خبر داد و گفت: طرح مذکور برای خدمات‌رسانی به مناطق کم برخوردار مرکز استان گلستان تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تداوم دارد.

سید محمدرضا سیدالنگی امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح جزئیات اجرای طرح "شنبه‌های جهادی" توسط شهرداری گرگان پرداخت و اظهار کرد: اجرای پروژه‌ها در محلات مختلف شهر به صورت جهادی از مهمترین اهداف طرح مذکور است.

وی با تأکید بر اینکه طرح مذکور به طور رسمی از محله امام رضا(ع) با توزیع ۲ هزار و ۲۰ بسته معیشتی که توسط هفت نهاد حمایتی تهیه شده بود و اجرای ۵۵۰ متر جدول با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است در مجموع ۴۵ پروژه به صورت جهادی در اقصی نقاط شهر به سرانجام برسد.

شهردار گرگان از تداوم اجرای "شنبه‌های جهادی" تا ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: ریز پروژه‌های قابل اجرا در این طرح توسط قرارگاه جهادی شهرداری با حمایت‌های معنوی شورای اسلامی شهر تعریف شده و در محلات کم برخوردار با هدف رفع محرومیت و توانمندسازی این محلات اجرا خواهد کرد.

وی آخرین شنبه جهادی در سال ۱۴۰۲ را ۲۱ بهمن ماه عنوان کرد و افزود: همزمان با جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه‌های اجرا شده در قالب این طرح که اغلب آنها به بهره‌برداری می‌رسند، افتتاح و پروژه‌های جدید کلنگ زنی خواهند شد.

سیدالنگی رفع محرومیت از محلات مختلف و توجه ویژه به مبلمان شهری را از مهمترین اهداف و برنامه‌های شهرداری دانست و توضیح داد: شهرداری گرگان علاوه بر اینکه پروژه‌ها و طرح‌های تکمیل شده را در طول سال به شکل متمرکز افتتاح می‌کند، برخی از پروژه‌های به شکل متمرکز در مناسبت‌هایی از قبیل هفته دولت و دهه مبارک فجر افتتاح می‌شوند.

وی به اهمیت شهر گرگان به دلیل واقع شدن در مسیر تردد زائران مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: همه تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تغییر در سیمای شهری گرگان برای جذب گردشگر و ایجاد رغبت برای افزایش مدت ماندگاری مسافر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha