• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020602707
  • خبرنگار : 50037

شورای شهر برتر استان همدان معرفی شد

شورای شهر برتر استان همدان معرفی شد

ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شورای شهر اسدآباد با امتیاز ۷۵۰ در بین ۳۲ شهر استان همدان به عنوان شورای اسلامی برتر انتخاب شده است.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب شورای برتر استان دارای برخی شاخص ها و آیتم برای استانداری، دفتر امور شهری، شهرستان و فرمانداری اسدآباد بوده که با توجه به حائز بودن این ویژگی ها شورای اسلامی شهر اسدآباد برتر استانی شناخته شده است.

وی افزود: بدون تنش و بدون حاشیه بودن شورای شهر، تعاملات خوب شورای شهر اسدآباد با سایر ادارات و انجام اقدامات عمرانی مختلف در سطح شهر طی دو سال اخیر با همکاری شهرداری از جمله شاخص‌هایی بوده که در این انتخاب، شورای شهر اسدآباد حائز این ویژگی و آیتم ها بوده است.

مرادی‌ضمیر با بیان اینکه سال گذشته ۱۳ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر این شهر انجام شد که این اقدام توسط شهرداری یک اقدام مهم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: احیاء و راه اندازی سال گذشته کارخانه آسفالت شهر اسدآباد پس از ۲۰ سال تعطیلی با پیگیری های مجدانه مسئولان و شورای اسلامی شهر اسدآباد از نقش مؤثری در نهضت آسفالت این شهر برخوردار بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با همکاری کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و نیز توسط شهرداری انقلاب بزرگ و نهضت آسفالت ریزی بزرگی از سال گذشته در اسدآباد شکل گرفته و نهضت موزائیک نیز در معابر این شهر در راه است.

مرادی‌ضمیر گفت: پس از سال ها به منظور کاهش بارترافیکی شهر چهار باب ملک مسکونی واقع در چهارراه رسالت(محله آب انبار) با همکاری مالکان با امکانات عمرانی شهرداری تخریب و تعریض شد ضمن اینکه با عقب نشینی یکی از واحدهای مسکونی منطقه فوق و انجام تهاتر با مالک آن، آب انبار به خیابان رفسنجانی متصل شده که با این اقدام تردد شهروندان تسهیل و موجب کاهش بار ترافیکی شهر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha