• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402020703823
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

آگاهی مردم باعث ناکامی دشمنان در توطئه‌ها می‌شود

آگاهی مردم باعث ناکامی دشمنان در توطئه‌ها می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آگاهی مردم باعث ناکامی دشمنان در توطئه‌ها می‌شود.

عباس گودرزی امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در محل بخشداری اشترینان با هدف رفع مشکلات این بخش برگزار شد، اظهار کرد: نظام اسلامی ایران در طول بیش از ۴۰ ساله باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره توطئه‌های جدید را در قالب جنگ ترکیبی بر ایران تحمیل می‌کنند، افزود: امروز باید به مردم آگاهی و امید داد زیرا این مهم باعث ناکامی دشمنان در توطئه‌ها می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی شعار سال را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری می‌فرمایند نشان از این دارد که این موضوع مهم است.

گودرزی با بیان اینکه رئیس‌جمهور امروز با اخلاص در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند، اضافه کرد: مناسبات منطقه‌ای نیز نشان از نصرت الهی برای ملت ایران بوده و خداوند ملت ایران را همواره یاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز عربستان فهمیده که آمریکا و اسرائیل برای آن‌ها منفعتی ندارد و به سمت ایران آمده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: رفع مشکلات مردم ضروری بوده و مسئولان باید برای رفع معضلات و مشکلات تلاش کنند.

گودرزی بیان کرد: امروز در حوزه درمان وضعیت بهتری داریم باید تلاش کنیم سطح علمی بیمارستان آیت‌الله بروجردی (ره) بالاتر و در حد فوق تخصصی شود.

وی ادامه داد: بیمارستان کوثر نیز با یک سطح درمانی بالا به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، برای اختصاص دانشگاه علوم پزشکی مقدماتی انجام شده و دانشکده پزشکی بروجرد با سه یا چهار رشته فعال است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در اشترینان تأسیس شده و هفته بعد با حضور رئیس گمرک کشور کلنگ احداث ساختمان گمرک نیز بر زمین زده خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: برنامه پشتوانه صنعت پست ۲۳۰ کیلوولت بروجرد در حال انجام است و ۱۴۰ میلیارد تومان برای احداث چهار خطه اشترینان به نهاوند تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: چند بند خاکی در شهرستان احداث شده که تأثیر بسزایی در حوزه تأمین آب کشاورزی دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: شهرک گلخانه‌ای شب ماه با بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی احداث خواهد شد و سد شهید بروجردی با ۳۵ میلیون مترمکعب و سد آبسرده با ۸۵ میلیون مترمکعب نهایی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha