• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402021811138
  • خبرنگار : 50039

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان عنوان کرد:

گلستان نگارخانه اقوام ایران زمین/ برادری کلید واژه وحدت اقوام استان

گلستان نگارخانه اقوام ایران زمین/ برادری کلید واژه وحدت اقوام استان

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه استان گلستان نگارخانه اقوام ایران زمین است، گفت: برادری کلید واژه وحدت اقوام ساکن در این استان است.

سیدعلی مهاجر صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در جمع گروهی از اساتید و دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی موسوم به دافوس به تشریح اوضاع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و همچنین تبیین تهدیدها و فرصت‌های استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: گلستان به لحاظ طبیعی با وجود ۹ اقلیم از ۱۱ اقلیم شناخته شده در جهان، نمادی از ایران کوچک است.

وی از استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام و در کل نگارخانه اقوام ایران زمین نام برد و ادامه داد: اقلیم‌های استان ظرفیتی بالقوه محسوب می‌شود و عزم دولت سیزدهم ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اساسی برای استفاده از همه ظرفیت‌های مغفول مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه "برادری" کلید واژه وحدت اقوام ساکن در استان است، افزود: وحدت راهبردی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، نمادی از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان و رمز تداوم انقلاب اسلامی و غلبه بر مشکلات است.

گلستان نگارخانه اقوام ایران زمین/ برادری کلید واژه وحدت اقوام استان

وی با اشاره به تنوع اقوام، فرق و مذاهب گلستان این استان را نمونه‌ای از اتحاد، هم‌دلی و همبستگی ملی به لحاظ انسانی، فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: هر چند که شاخصه‌های وحدت ملی در گلستان بارز است ولی این استان از سویی همواره مورد هجمه و فتنه‌های تفرقه افکنانه دشمنان بوده است.

این مقام مسئول وجود مردم فهیم و بصیر، نخبگان، علما و روحانیون فرهیخته در اقوام، فرق و مذاهب و همچنین وجود اتحاد و هم‌دلی و درایت در شورای تأمین استان را از عواملی عنوان کرد که در حوادث و اغتشاشات اخیر نیز فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را ناکام گذاشت و اضافه کرد: این فتنه افکنی‌ها نتوانست خللی در انسجام و اتحاد درون استان ایجاد کند.

گفتنی است، پاسخگویی به سؤالات دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد استان گلستان از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha