• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402022013084
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تشریح کرد:

آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن علی‌آبادکتول

آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن علی‌آبادکتول

ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن علی‌آبادکتول را تشریح کرد و گفت: از یک‌هزار و ۲۱۵ واحد مسکونی پیش بینی شده برای این شهرستان عملیات احداث ۳۴۰ واحد در علی‌آبادکتول و نوده‌کتول آغاز شده است.

مهدی ملک صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در علی‌آبادکتول را تشریح و اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی در قالب اجرای این طرح همزمان با همه شهرهای استان گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه مذکور در این شهرستان پیشرفت رو به رشدی دارد، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا سال ۱۴۰۳ حدود یک‌هزار و ۲۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون قرارداد ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی در این شهر منعقد شده است، افزود: اسفندماه ۱۴۰۱ عملیات اجرایی این واحدها آغاز شده که این پروژه در حال حاضر پس از گذشت کمتر از دو ماه با پیشرفت ۲۵ درصدی روند رو به رشد خود را طی می‌کند.

وی با تأکید بر استمرار خدمت‌رسانی دولت سیزدهم در حوزه مسکن کشور، خاطرنشان کرد: پروژه ۳۲ واحدی و ۱۳۸ واحدی نوده‌کتول از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان است که توسط پیمانکار بومی در حال احداث بوده و در کمتر از دو ماه پس از آغاز عملیات اجرایی با بیش از ۲۵ درصد پیشرفت در مرحله احداث اسکلت بنا قرار دارد.

این مقام مسئول از تصویب واگذاری به پیمانکار و آغاز عملیات اجرای ۲۸۸ واحد مسکونی دیگر علی‌آبادکتول در آخرین جلسه شورای مسکن استان گلستان که ۱۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار شد، خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن این شهرستان در حال انجام است که پس از محقق شدن، نتایج مثبت آن عاید شهروندان آن منطقه خواهد شد.

وی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هشت‌هزار واحد مسکونی در گلستان همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور را از مهمترین رویدادهای حوزه مسکن استان در آینده‌ای نزدیک برشمرد و تصریح کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کل استان گلستان، در مسیر اجرا قرار دارند و تسریع در ساخت و سازها به ارقام آورده متقاضیان و تأمین تسهیلات توسط بانک‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha