• یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402022415543
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل ارشاد یزد مطرح کرد؛

رفع آسیب‌های اجتماعی زیر پوست شهر با تعامل دستگاه قضا و رسانه

رفع آسیب‌های اجتماعی زیر پوست شهر با تعامل دستگاه قضا و رسانه

ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شکل گیری تعامل دو طرفه بین دستگاه قضا و رسانه از طریق جشنواره عدلیه و رسانه می‌تواند باعث آگاه بخشی و اطلاع‌رسانی اتفاقات مهم جامعه و رفع مشکلات زیر پوست شهر شود.

«احسان عابدی» فضای جامعه امروزی را فضایی نقادانه عنوان کرد و افزود: امروزه فضای جامعه و فضای دستگاه قضا به گونه‌ای است که به راحتی می‌شود، انتقاد کرد و این نقد می‌تواند در تحول و تعالی این دستگاه‌ها اثرگذار باشد.

این مسئول تصریح کرد: شکل‌گیری تعامل دو طرفه بین دستگاه قضا و رسانه می‌تواند باعث آگاه بخشی و اطلاع رسانی اتفاقات مهم جامعه و رفع مشکلات زیر پوست شهر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به پرونده‌های موجود در زمینه مسائل اجتماعی و آسیب‌های فرهنگی اجتماعی و همچنین فضای مجازی، بیان کرد: دغدغه آگاه‌سازی و پیگیری حقوق شهروندی که در ذهن اصحاب رسانه وجود دارد با پیگیری این پرونده‌ها و آگاه‌سازی جامعه محقق می شود.

 وی، پرونده‌های قانونی و حقوقی اصحاب رسانه استان  را صفر خواند و کمک‌های دستگاه قضای این استان را عامل پایین بودن تعداد پرونده‌ها دانست.

مسئول بخش اصلی دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف و آگاه‌سازی جامعه در این زمینه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم با تقویت رسانه‌های بومی به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، عابدی حمایت از رسانه‌های بومی و کمک به اصحاب این رسانه ها در تولید محتوای غنی و اثرگذار را در برنامه اداره ارشاد اسلامی ذکر کرد و گفت: رسانه‌هایی که در جهت تولید محتوا قدم برمی‌دارند و نسبت به مسائل جامعه دغدغه دارند، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تولید محتوا حمایت می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha