• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402023018937
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یاسوج، مرکز این استان بازدید کرد.

سردار«حمید خرم‌دل»، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه «سرگرد عباس رضایی» مسئول بسیج رسانه استان پیش از ظهر امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ از دفتر ایسنای کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت این رسانه آشنا شدند.

«سردار حمید خرم‌دل»، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری ایسنای استان گفت: این خبرگزاری در استان بدون اخبار هیجانی و تخریب با بی طرفی و جانبداری رسالت خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قرار داریم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که خرمشهرها در پیش است، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد مسایل زیادی داریم اما اشتغال و معیشت اولین خرمشهر و مهمترین موضوع این استان است.

سردار خرم‌دل اظهارکرد: در این استان خیلی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را روی کاغذ داریم اما در صورتی که در استان تمرکزی صورت گیرد و کارهای اصولی انجام شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رسانه جزء استان‌های برتر است که این مهم فرصت‌ها و آسیب‌هایی دارد در برخی مسایل و موارد مشابه با استان‌های دیگر، در خصوص مسایل این استان بیشتر پرداخته می شود و با جو سازی دامن زده می شود بعنوان مثال در آتش سوزی جنگل‌ها تصاویر را به نام این ستان پخش می کردند که مربوط به دیگر کشورها بوده است در حالی که ما گوزن در استان نداریم تصاویری از تلف شدن گوزن به نام آتش سوزی جنگلهای استان منتشر می شد و در مواردی حق، ناحق می شود.

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

سرادر خرم‌دل تصریح کرد: رسانه های استان باید رسالت خود را در زمینه اشتغال و معیشت مردم استان بجای آروند و از طریق مسئولان و متولیان امر این مساله را پیگیری کنند که چکار کردند و چه برنامه هایی دارند و مطالبه کنند که مسئولان برای بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی استان به چرخ تولید چکار کردند.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاران بزرگی دارد اما بدلیل کارشکنی‌ها و خودتحریمی‌ها زمینه فعالیت برای آنها فراهم نیست که باید رسانه ها بصورت منصفانه و کارشناسانه با اطلاع رسانی و مطالبه گری از مسئولان زمینه حضور آنها را در استان فراهم کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولانی که دغدغه خدمت به مردم استان را دارند باید در میدان کار باشند و نباید روی صندلی راحت بنشیند بلکه در عرصه و میدان فعال باشند و تمرکز خود را بر روی اشتغال و معیست بگذارند.

خرم‌دل تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری و آب است و این استان می تواند به قطب گردشگری جنوب کشور و حتی مقصد گردشگری کشور تبدیل شود که رسانه ها با مطالبه گری در این رابطه نقش مهم بسزایی دارند. همچنین در زمینه مسکن، گرانی و سایر گرفتاری‌های مردم رسانه ها از مسئولان مطالبه گری و پیگیری کنند.

وی گفت: رسانه ها ضمن اینکه مبلغ خدمات دولت و نظام باشند باید در زمینه مسایل و مشکلات مختلف مردم استان انفعال و بی خیال نباشند بلکه پیگیر و مطالبه گر بوده و منتقد ناکارآمدی‌ها هم باشند. رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی و اصلاح برخی مسایل و رفتارهای دارند و حتی در جهت اصلاح امور مربوطه به دستگاه‌های مختلف به مدیران و مسئولان گوشزد کرده و نقد کنند.

سردار خرم‌دل عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استانهای کشور تعداد کارمندان دولت یا پشت میزنشینی بالاست که رسانه ها می توانند در جهت ارتقای فرهنگ کار نیز گام های موثر و مفیدی بردارند.

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

«سید داود موسویان»، رئیس خبرگزاری ایسنا و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی استان در حوزه های مختلف از جمله آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت دارد که در زمینه آموزش به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت مشغول هستیم.

وی افزود: دو طرح فن آورانه آفت کش‌های گیاهی و آنتی بیوتیک‌های گیاهی در شهرستان گچساران در حال ایجاد و ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی دارد و برای بهره برداری و تکمیل نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دارد که در صورت تامین اعتبار طی یک سال افتتاح خواهد شد.

موسویان اظهارکرد: در این کارخانه با استفاده از ۱۰گیاه پنج نوع آفت کُش گیاهی و پنج نوع آنتی بیوتیک گیاه پایه برای دام و طیور تولید می شود. با افتتاح و راه اندازی این کارخانه فناورانه تحولی واقعی در زمینه گیاهان دارویی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در صورت بهره برداری و تامین اعتبار این کارخانه در فاز اول برای 50 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود. که هم اکنون با مشکلات و موانعی مواجه شده و نیازمند توجه و کمک مسئولان استان در این زمینه هستیم و امیدواریم در سفر دوم رئیس جمهور به استان، به این پروژه مهم توجه شود.

موسویان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی نیز فعالیت‌های مختلفی دارد، عنوان کرد: خبرگزاری ایسنا و ایکنا در این حوزه فعالیت‌های تاثیرگذار و چشمگیری دارند.

وی با اشاره به مرکز تخصصی سرطان سینه در استان عنوان کرد: این مرکز طی آینده نزدیک در استان آغاز خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

«عیسی فتحی»، سردبیر و مدیر خبرگزاری ایسنا استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: ایسنا در سطح استان با وجود محدودیت امکانات و تجهیزات و نیر تلاش کرده که در جهت توسعه و پیشرفت استان گام بردارد

وی افزود: ایسنا همواره همراه دولت مستقر بوده و در کنار انعکاس و بیان عملکرد دستگاههای اجرایی، دولت و نظام با دید اصلاح و رفع مشکل نقد منصفانه، کارشناسی و دلسوزانه را در دستور کار خود داشت تا مشکلان مردم و استان را جهت رفع آنها، به مسئولان و متولیان امر انتقال دهد.

فتحی اظهارکرد: با توجه به اینکه رسالت کار ما فرهنگی است، در صورتی که از سوی دستگاه‌های استانی بخصوص استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بخصوص دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان به ما کمک و حمایت شود می توانیم بیش از پیش به مردم استان خدمت ارائه دهیم و بازوی برای مسئولان استان باشیم.

مدیر دفتر خبرگزاری ایسنا استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود همه کم و کاستی ها خبرگزاری ایسنا استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400در بین استان‌های کشور رتبه اول را کسب کرد.

فتحی تاکید کرد: نیاز است که مدیران ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند و از رسانه گریزان نباشند چراکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند. ارتباط با رسانه ها از انتشار شایعات جلوگیری می کند و در واقع کمکی به دستگاههاست.

به گزارش ایسنا، وی از سپاه فتح و همچنین بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت ارتباط و تعامل با رسانه‌ها تشکر می کنم و بسیج رسانه استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی رسانه های مختلف را زیر پوشش خود قرار داده است.

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

«سرگرد عباس رضایی»، رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات و عملکرد خبرگزاری ایسنا در سطح این استان قابل تقدیر است، گفت: خبرگزاری ایسنا مرجعیت رسانه ای دارد که البته در استان نیازمند توجه و تقویت در زمینه تجهیزات، امکانات نیرو و ساختمان است.

وی بیان کرد: ایسنا کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره های مختلف رسانه ای استان درخشید و جزو برترین هاست. این خبرگزاری با تنوع اخبار و توجه به اقشار مختلف مورد توجه مخاطبان است.

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

فرمانده سپاه فتح از ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد

گفتنی است که فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی از بخش های جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha