• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402030301650
  • خبرنگار : 50039

فرماندار ویژه گنبدکاووس عنوان کرد:

لزوم عدم وابستگی روابط عمومی‌ها به مدیر یا جناحی خاص

لزوم عدم وابستگی روابط عمومی‌ها به مدیر یا جناحی خاص

ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بر عدم وابستگی روابط عمومی‌ها به مدیر یا جناحی خاص تأکید کرد.

مهدی دهرویه شامگاه سه شنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست با روابط عمومی ادارات و نهادهای گنبدکاووس به جایگاه این پست در کشورهای پیشرفته اشاره و اظهار کرد: این پست سازمانی در کشورهای جهان سوم و کمتر توسعه یافته غرق در روزمرگی و کارهای تبلیغات شده است.

وی برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مدیر دستگاه اجرایی را از وظایف روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد: فعالان این حوزه باید هنرمندانه موضوعات و مشکلات مردم را شناسایی و جمع‌بندی کرده و به مدیر خود اطلاع دهند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه برخی اوقات مدیران یا دستگاه اجرایی مورد هجمه قرار می‌گیرند، افزود: به دلیل‌عدم ایفای نقش صحیح روابط عمومی در انتشار اطلاعات، افراد مغرض یا رسانه‌های معاند سکان دار میدان می‌شوند.

وی مدیران روابط عمومی‌ها را از یک بدنه حاکمیتی و دارای یک رسالت مشترک برشمرد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید جایگاه واقعی خود را بشناسند و با صداقت و اخلاق مداری به وظایف محوله عمل کنند.

دهرویه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نباید وابستگی خاصی به مدیر یا جناحی داشته باشند و ضمن برنامه ریزی برای پرهیز از انتشار اخبار کذب توسط مدیر دستگاه اجرایی، طوری رفتار کنند تا مدیر مجبور به انتشار واقعیت‌ها شود.

این مقام مسئول، توجه به زمان و برخورداری از زبان مناسب را از اولویت‌های روابط عمومی‌ها در اقناع‌سازی افکار عمومی دانست و گفت: باید در راستای هم افزایی، انتقال تجربیات و رقابت مثبت مدیران دستگاه‌های اجرایی، جلسات ماهانه بین روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شده و هم فکری‌های لازم صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از هر فرصتی برای بمباران اطلاعاتی کشورمان استفاده می‌کند، تصریح کرد: ضمن مدنظر قرار دادن ارائه اطلاعات هوشمندانه و متعهدانه مسایل باید نقاط قوت و ضعف‌ها احصا شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست برخی از روابط عمومی‌های ادارات به تبیین مسایل، مشکلات و موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی پرداخته و برای رفع موارد مطرح شده تبادل نظر و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha