• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402030906268

جانشین سپاه کازرون:

تابستان ۵۵ گروه جهادی در کازرون فعال می‌شوند

تابستان ۵۵ گروه جهادی در کازرون فعال می‌شوند
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کازرون اعلام کرد که تابستان امسال ۵۵ گروه جهادی در اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان فعال خواهند شد.

سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی، سه‌شنبه نهم خرداد به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تابستانی در حوزه جهادکشاورزی، ۵۱ گروه جهادی بسیجی، در سطح شهرستان کازرون همکاری خواهند داشت.

وی ادامه داد: برنامه همکاری گروه‌های جهادی علاوه بر بخش کشاورزی و دستگاه مربوطه، با سایر سازمان‌ها و نهادها نظیر منابع طبیعی، دامپزشکی، امورعشایر و ... نیز طرح ریزی شده و اجرایی خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد که گروه‌های جهادی کازرون تابستان امسال در برنامه‌هایی نظیر واکسیناسیون دام و طیور، حفاظت از منابع طبیعی، مقابله با حریق احتمالی و ... با دستگاه‌های مسئول، همکاری کامل خواهد داشت.

وی گفت: گروه‌های جهادی بسیج سپاه کازرون، بالغ بر ۲۱۰ عضو دارند و همه ساله در اقداماتی نظیر واکسیناسیون، طرح همگام با کشاورز، اصلاح الگوی کشت، سرکشی از مزارع، آبیاری نوین، مشاوره و امنیت غذایی و پیگیری جه خرید تضمینی گندم همکاری کرده‌اند.

حسینی یکی از بخش‌های همکاری جدی گروه‌های جهادی کازرون را همراهی با فعالیت‌های بسیج سازندگی دانست و خاطرنشان کرد که تابستان فرصتی مناسب برای اجرایی شدن اقدامات جهادی است.

جانشین فرماندهی سپاه کازرون هدف از همکاری و تعامل گروه‌های جهادی را کمک به ارتقاء امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و رفع موانع تولید در راستای طرح گام دوم انقلاب و برنامه های اعتلای بسیج ذکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha