• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402031911721
  • خبرنگار : 50490

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

رویکرد دولت سیزدهم عدالت محوری ومحرومیت زدایی است

رویکرد دولت سیزدهم عدالت محوری ومحرومیت زدایی است

ایسنا/مازندران معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم عدالت محوری با نگاه محرومیت زدایی است، گفت: رفع مشکلات حوزه منابع طبیعی، محصولات کشاورزی و دارو از موضوعاتی است که در مازندران پیگیری می‌شود.

سیدمحمدحسینی شامگاه پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه سال جاری در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مازندران به عنوان استان تولید کننده جایگاه مطلوبی در تحقق شعار سال(مهار تورم و رشد تولید) دارد.

وی هدف حضور مدیران ارشد کشور در استان‌ها و شهرستان‌ها بررسی و شناسایی دقیق‌تر مشکلات و پیگیری برای رفع چالش‌ها برشمرد و افزود: روحیه دولت سیزدهم مسئله محوری با رویکرد محرومیت زدایی است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید امید را به مردم تزریق کنیم، تصریح کرد: دغدغه دولت سیزدهم خدمت به مردم است به دلیل مشکلات زیاد حل آن در کوتاه مدت امکان پذیرنیست.

حسینی با اشاره به اینکه در حوزه سیاست خارجی سفرهایی که رئیس جمهور داشتند تاکنون ۴۳۶ سند در حوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصادی امضاء شد، خاطرنشان کرد: ضعف های گمرکی، ارتباطی، عدم توانمندی بخش خصوصی و سرعت عمل از مشکلات موجود در بخش اقتصادی است هرچند کشور چین آمادگی خرید محصولات کشاورزی ما را دارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اظهار اینکه اگر مدیریت ضعیف حاکم باشد و کارها با جدیت انجام نشود در حل مشکلات با مشکل مواجه خواهیم بود، گفت: رشد اقتصادی کشور در یک دهه اخیر منفی بوده و با تورم مواجه بودیم، باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشیم.

این مسئول تقویت حوزه بهداشت و درمان را اولویت دولت سیزدهم برشمرد و اظهار کرد: تاکید رئیس جمهوری است که متولیان امر باید برای رفع کمبود دارو و تجهیزات پزشکی پیگیری جدی داشته باشند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha