• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032616913
  • خبرنگار : 50604

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

فصل جدید تحولی تبلیغات اسلامی فرا رسیده/ امامت محله راهبردی برای حل مشکلات مردم

فصل جدید تحولی تبلیغات اسلامی فرا رسیده/ امامت محله راهبردی برای حل مشکلات مردم

ایسنا/گلستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه تبلیغ دین دغدغه همه انسان‌های مسئول است، گفت: امروز هیئات مذهبی قدرت نرم نظام و بازوی قدرتمند جهاد تبیین هستند.

حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده امروز ۲۶ خردادماه در جمع مردم گرگان با اشاره به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیر سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمیمی (ره) اظهار کرد: امروز به فضل الهی و به فرموده رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی و منشاء خیرات و برکات زیادی است.

وی با بیان اینکه چشم انداز این نهاد انقلابی در فصل جدید تحولی خود، تحقق تمدن نوین اسلامی و اسلام ناب محمدی است، افزود: ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی گفتمان سازی، جریان سازی فرهنگی، رصد و مقابله با دشمنان نظام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه هرجا عده ای در کنار هم جمع شده و برای دفاع از ارزش ها هم قسم می شوند، سازمان تبلیغات اسلامی راهبری آن ها را در دست می گیرد، افزود: دشمنان در تلاشند تا اراده جمعی مردم را در جنگ اراده ها تضعیف کنند و سازمان تبلیغات اسلامی با راهبری مجموعه های دینی و قرآنی، مداحان اهل بیت و گروه های تبلیغی به مقابله آنها می رود.

محمدزاده با بیان اینکه در فصل تحولی سازمان تبلیغات اسلامی یک امام جماعت مسجد به امامت محله ارتقاء پیدا کرده و در صدد رفع مشکلات مردم محله تلاش می کند، افزود: در بیان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، هیئات مذهبی ما یکی از قدرت های نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی  و بازوی جهاد تبیین است. 

وی تبلیغ دین را دغدغه همه انسان های مسئول دانست و افزود: امروز هیئت های مذهبی سرمایه مهم انقلابی در کشور هستند که بسیار بالنده، تربیت محور، جوشان، قوی، با اراده، تمدن ساز و پیشرو در تحقق اهداف بلند انقلاب قدم برمی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در تبیین الگوی سوم زن مسلمان که از کلام رهبری به عاریت گرفته شده، گفت: زمانی که کلام مقام معظم رهبری را ورق می‌زنیم و واکاوی می‌کنیم متوجه می شویم الگویی که ایشان برای زن مسلمان در نظر دارد نه شرقی و نه غربی است، زنی که تنها از حضرت زهرا(س) الگو گرفته و تمدن آفرینی می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha