• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402032818215
  • خبرنگار : 50463

در تداوم یکشنبه‌های پاسخگویی به مردم؛

ویدیو/پاسخگویی تلفنی استاندار یزد به مردم

ویدیو/پاسخگویی تلفنی استاندار یزد به مردم

ایسنا/یزد استاندار یزد در تداوم یکشنبه‌های پاسخگویی به مردم، امروز از طریق سامانه ارتباطی سامد، به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات یزدیها بود.

«محمد علی سالاری» مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در حاشیه این برنامه به ایسنا گفت: «مهران فاطمی» استاندار یزد با توجه به دستورالعمل واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری و برنامه‌ریزی انجام‌شده برای حضور و پاسخ‌گویی به مردم از طریق تماس‌های سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) هر هفته به مدت ۱.۵ ساعت، به صورت مستقیم و شخصاً به تلفن‌های شهروندان پاسخ می‌گوید.

به گفته وی، هر شهروند در قالب این برنامه پاسخگویی، می‌تواند به مدت پنج دقیقه مسائل و مشکلات خود مطرح کند که استاندار نیز در همان لحظه دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات بیان شده، صادر می‌کند.

سالای با تاکید بر این که علاوه بر ارتباط از طریق سامانه سامد با استاندار، گفت: شهروندان می‌توانند با گرفتن وقت قبلی طی روزهای یکشنبه هر هفته با استاندار و معاونین، ملاقات حضوری داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه حضور مدیران کل ادارات استان در مرکز سامد استانداری و پاسخگویی تلفنی به شهروندان از دیگر برنامه‌هایی است که با توجه به فراخور زمانی و اهمیت فعالیت و حجم ارباب رجویان ادارات کل، هر سه ماه یک بار با ابلاغ استاندار برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha