«محمد علی سالاری» مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در حاشیه این برنامه به ایسنا گفت: «مهران فاطمی» استاندار یزد با توجه به دستورالعمل واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری و برنامهریزی انجامشده برای حضور و پاسخگویی به مردم از طریق تماسهای سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) هر هفته به مدت ۱.۵ ساعت، به صورت مستقیم و شخصاً به تلفنهای شهروندان پاسخ میگوید.
به گفته وی، هر شهروند در قالب این برنامه پاسخگویی، میتواند به مدت پنج دقیقه مسائل و مشکلات خود مطرح کند که استاندار نیز در همان لحظه دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات بیان شده، صادر میکند.
سالای با تاکید بر این که علاوه بر ارتباط از طریق سامانه سامد با استاندار، گفت: شهروندان میتوانند با گرفتن وقت قبلی طی روزهای یکشنبه هر هفته با استاندار و معاونین، ملاقات حضوری داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه حضور مدیران کل ادارات استان در مرکز سامد استانداری و پاسخگویی تلفنی به شهروندان از دیگر برنامههایی است که با توجه به فراخور زمانی و اهمیت فعالیت و حجم ارباب رجویان ادارات کل، هر سه ماه یک بار با ابلاغ استاندار برگزار میشود.
نظرات