• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402040502915
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با صدور حکمی دکتر علیرضا عزالدین را به سمت رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب کرد.

دکتر عرفان خسرویان؛ رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، ۵ تیرماه طی حکمی، دکتر علیرضا عزالدین را به‌عنوان رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان و رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان، منصوب کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، در حکم انتصاب دکتر خسرویان خطاب به دکتر علیرضا عزالدین آمده است:
با عنایت به‌مراتب تعهد؛ تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان و رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌های اسلامی با رعایت اصول «عدالت محوری»؛ «انقلابی گری»؛ «مردمداری»؛ «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» با جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان و دانشجویان و تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین در پیگیری مأموریت‌های محوله به‌خصوص امور زیر اهتمام کافی را معمول دارید.
۱- تلاش در جهت پیاده‌سازی و هم‌افزایی سیاست‌های دانشگاه با استفاده از ظرفیت اساتید؛ کارکنان و دانشجویان و مسئولین محلی و منطقه‌ای
۲- تعامل با نهادهای فرهنگی داخلی دانشگاه و سایر دستگاه‌های مرتبط جهت پیاده‌سازی سیاست‌های فرهنگی و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها
۳- درآمدزایی با استفاده از ظرفیت‌های صنایع بومی و محلی
۴- ارتباط با صنایع سطح استان با محوریت ارتقاء مهارت‌آموزی و ایجاد بسترهای لازم در امر اشتغال‌زایی
۵- تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و کمک‌های خیرین
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم؛ ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان در حال حاضر با داشتن بیش از ۳ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان باهدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی، فناوری و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha