• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402040704533
  • خبرنگار : 50463

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران؛

شبی که فولاد در یزد ذوب شد!

شبی که فولاد در یزد ذوب شد!

ایسنا/یزد شب گذشته شاهد پر گل ترین بازی لیگ‌برتر فوتبال ساحلی تا پایان هفته ششم بین مقاومت گلساپوش یزد و فولاد هرمزگان در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بودیم؛ جدالی که ۱۲ بار توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرد.

شامگاه سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در جریان برگزاری آخرین بازی از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و فولاد هرمزگان در زمین خاکی ورزشگاه مملو از تماشاگر سلمان محموآباد (مردآباد) به مصاف یکدیگر رفتند که گلسایی‌ها با یک جشنواره گل، بی‌رحمانه حریف هرمزگانی خود را بدرقه کردند تا این دیدار به عنوان پر گل‌ترین بازی تا اینجای فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران ثبت شود.

در دقایق ابتدای وقت اول «حمید بهزادپور» گلر تیم گلسا با شوتی از میانه زمین، دوازه همتای خود در فولاد هرمزگان را باز کرد تا اخطاری باشد به فولادی‌ها که شب سختی را در کویر بی‌ساحل یزد خواهند داشت؛ اما گل دوم گلساپوش را «محمد معصومی زاده» با یک هنرنمایی از میان گام‌های مدافعین فولاد وارد دوازه هرمزگان کرد تا دومین گل این دیدار نیز برای گلساپوش به ثبت رسد ولی وقت اول با این نتیجه به پایان نرسید و «علی میرزایی» از تیم فولاد هرمزگان در اواخر وقت اول یکی از دو گل خورده را جبران کرد.

وقت دوم این دیدار با هنرنمایی مختار ساحلی ایران و ایجاد یک موقعیت بسیار خطرناک شروع شد و گل سوم یزدی‌ها توسط «محمد علی مختاری» به ثمر رسید تا کار ساحلی‌بازان هرمزگانی در قلب کویر یزد سخت‌تر از آنچه که بود شود؛ اما شروع طوفانی مختار کافی نبود و «محمد مرادی» با دو گل پیاپی، این نیمه را کامل به نام خود ثبت کرد ولی نه هنرنمایی مختار و نه دبل مرادی مانع از گل دوباره «محمد معصومی نژاد» نشد تا گلساپوش یزد با شش گل فرصتی برای جبران فولادی‌ها نگذارد.

اما شروع وقت سوم، شروع آتشبازی بی‌رحمانه شاگردان «مهدی میرشمسی» در تیم گلسا بود؛ یزدی‌ها در ۱۲ دقیقه سوم با ارائه بازی کاملاً برتر اجازه هنرنمایی به شاگردان «مجتبی ذاکری» در تیم فولاد هرمزگان را ندادند و توسط «محمد مرادی»، «علی میرشکاری»(دو گل)، «محمد علی مختاری» و «محمد علی نظرزاده» ۵ گل دیگر به ثمر رساندند تا مقاومت گلساپوش یزد با ۱۱ گل زده میمهان خود را بدرقه و صدر جدول را از همشهری خود یعنی تیم صدرشیمی بازگیرد.

دیگر نمایندگان ساحلی استان نیز در جریان برگزاری این هفته یک باخت و یک برد را رقم زدند.  شاگردان جوان «سید حسن میرحسینی» در تیم صدرشیمی یزد با دو گل در شهر بندعباس به شهرداری این شهر غلبه کردند.

تیم چادرملو اردکان دیگر نماینده استان در این رقابتها نیز در روز اول بازی های این هفته یعنی دوشنبه پنجم تیر ماه در خانه مقابل تیم شاهین خزر رودسر در ضیافت ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۴، تن به شکست داد تا با این احتساب نتایج این هفته، مقاومت گلساپوش با ۱۵ امتیاز صدر نشین باشد و صدرشیمی با ۱۴ امتیاز و چادرملو اردکان با ۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرار گیرند.

شبی که فولاد در یزد ذوب شد!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha