• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402040804900
  • خبرنگار : 50300

در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر انجام شد؛ 

راه‌اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه برای اولین بار در خوزستان

راه‌اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه برای اولین بار در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از راه‌اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای اولین بار در استان خوزستان راه‌اندازی شده است. هدف راه‌اندازی این اتاق، برقراری ارتباط بهتر و موثرتر بین دانشگاه و صنایع بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف وزارت علوم این بود که فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت ادامه داشته باشد و با این هدف دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و جامعه توسط این وزارت تصویب و راه‌اندازی شد و به این ترتیب برخی از اعضای هیات علمی در قالب فرصت مطالعاتی در صنعت حضور پیدا کردند.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد: در جلسه با صنایع منطقه به این نتیجه رسیدیم که ارتباط باید دو طرفه باشد. کارشناسان صنایع نیز باید در دانشگاه مستقر شوند و از پیشرفت‌های علمی استفاده کنند. از طرف دیگر نیز می‌توانند تجربه‌های خود را در اختیار دانشگاهیان قرار دهند. خوشبختانه از این ایده استقبال شد و اتاق مشترک صنایع در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ایجاد شد. 

خسروی  ادامه داد: این آمادگی را داریم که با هر کدام از ارگان‌های منطقه ارتباط برقرار کنیم. برنامه این است که کارشناسان در یک برنامه دقیق در دانشگاه حضور پیدا کنند با این هدف که کارشناسان با دانشگاه آشنا شوند و ارتباط موثرتری با اعضای هیات علمی داشته باشند و از طرف دیگر دانشجویان نیز دسترسی راحت‌تری به کارشناسان داشته باشند. امیدواریم این تبادل با صنایع، منجر به نتایج خوبی شود و موانع پیش روی صنعت را با سرعت بیشتری رفع کنیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha