• جمعه / ۱۶ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041610136
  • خبرنگار : 50616

بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور در بابل به بهره برداری رسید

بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور در بابل به بهره برداری رسید

ایسنا/مازندران بزرگترین و مجهزترین سالن تخصصی تنیس روی میز در سطح استان‌های شمالی کشور با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران در شهرستان بابل بهره برداری شد.

نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ نوشادکاپ با حضور برترین‌های این رشته ورزشی از سراسر کشور در بابل، زادگاه نابغه تنیس روی میز ایران آغاز شد.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته و تجهیز شد.

بهره برداری از بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل، همزمان با برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز با عنوان " نوشاد کاپ" دراین شهرستان انجام شد.

بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور در بابل به بهره برداری رسید

بابل قطب جدید تنیس روی میز کشور

رئیس فدراسیون تنیس روی میز روز جمعه ۱۶ تیرماه درآیین افتتاح بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز درشهرستان بابل، گفت: درحال حاضر به جرات می توان گفت شهرستان بابل با حضور برادران عالمیان و مربیان ارزشمند در این شهرستان به عنوان قطب جدید ورزش تنیس روی میز در کشور تبدیل شده است.

علی قارداشی افزود: ساخت سالن مجهز و استاندارد تنیس روی میز در شهرستان بابل به لحاظ داشتن بیشترین ملی پوش و علاقمند رو به افزایش در این رشته ورزشی دراین شهرستان یک ضرورت اساسی بود.

وی اضافه کرد: تردیدی نداریم که در این سالن قهرمانان بزرگی در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک به جهان معرفی خواهند شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اضافه کرد: باید از خانواده‌های بابلی که فرزندان خود را به سمت این رشته ورزشی هدایت و در مسیر پرورش و حرفه ای آن حمایت کردند، قدرشناسی و تشکر کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هم در این مراسم، بر تقویت وحمایت از ظرفیت بخش خصوصی در تمام رشته‌های ورزشی برای تکمیل و کمبودهای زیرساخت های ورزشی در سطح استان تاکید کرد و گفت: امروز بزرگترین و مجهزترین خانه تخصصی تنیس روی میز مازندران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بابل مهد این رشته ورزشی افتتاح شد.

بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور در بابل به بهره برداری رسید

عادل عالیشان افزود: برادران نوشاد و نیما عالمیان ۲ پینگ پنگ باز بابلی افتخارات زیادی برای کشور ما کسب کردند که شایسته قدرشناسی است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز یک خانه تخصصی تنیس روی میز در چالوس در غرب مازندران افتتاح شد، اضافه کرد: در تلاشیم تا خانه تخصصی تنیسی روی میز در شرق مازندران هم به زودی راه‌اندازی شود.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز با عنوان جایزه بزرگ " نوشادکاپ" در شهرستان بابل، زادگاه نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران شروع شد.

در این دوره از مسابقات حدود ۱۲۰ تنیسور تا عصرجمعه ۱۶ تیر در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha