به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پیمان آرامون گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.
وی افزود: نمازخانه ها، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است.
وی با تاکید بر بازدید دوره ای و مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: مسافران و کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.
انتهای پیام
نظرات