• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402052516264
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

در دیدار معاون استاندار خراسان جنوبی رقم خورد؛

قول مساعد رئیس سازمان اجتماعی کشور برای بازسازی مرکز مراقبت از آسیب دیدگان اجتماعی

قول مساعد رئیس سازمان اجتماعی کشور برای بازسازی مرکز مراقبت از آسیب دیدگان اجتماعی

ایسنا/خراسان جنوبی با پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، رئیس سازمان اجتماعی کشور درخصوص کمک به بازسازی مکان مورد نیاز جهت مراقبت از آسیب دیدگان اجتماعی قول مساعد داد. 

سیدمحمدرضا طالبی، امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد به منظور پیگیری مسایل استان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی با رئیس سازمان اجتماعی کشور و معاون اجتماعی وزیر کشور دیدار کرد. 

به گزارش ایسنا، معاون استاندار در این دیدار گزارش جامعی از اقدامات استان در زمینه کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد. 

طالبی به تشریح برنامه‌های پیش بینی و اجرا شده در هفته تشکل‌های مردم نهاد در استان پرداخت و بر هم افزایی دستگاه‌های متولی در تحقق هر چه بهتر برنامه‌ها تأکید کرد. 

رئیس سازمان اجتماعی کشور در مورد اهمیت ارائه آموزش های لازم به منظور توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد نیز تأکید کرد. 

توسعه تشکل های مردم نهاد در راستای مردمی سازی برنامه‌های اجتماعی نیز از دیگر مواردی بود که در این دیدار مورد تأکید قرار گرفت. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی همچنین با معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین دیدار کرد.

طالبی به منظور پیگیری مسایل حوزه‌های امنیتی و انتظامی و نیز ستاد اربعین استان با سردار میر احمدی دیدار کرد.

وی در این دیدار توجه ویژه به موضوع عمران و انسداد مرز و نیز شروع انسداد فیزیکی مرزهای شرق کشور به طور همزمان در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را از مطالبات استان برشمرد.

معاون استاندار با اشاره به حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای منتهی به بازارچه مرزی ماهیرود، تخصیص اعتبار لازم برای پایش تصویری شهرها در راستای بهبود وضعیت ترافیکی شهرهای استان را خواستار شد.

طالبی به موضوع پیشرو بودن مردم خراسان جنوبی در زمینه کمک به اعتاب مقدسه اشاره کرد و با تأکید بر اهتمام دستگاه ها در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز اربعین، مشکلات ستاد اربعین استان از قبیل تخصیص آرد، گوشت و سایر موارد را پیگیری کرد.

قول مساعد رئیس ستاد مرکزی اربعین مبنی بر رفع مشکلات مطرح شده به ویژه عدم تخصیص آرد از نتایج این پیگیری‌ها بود.

طالبی به جهت اهمیت موضوع، عدم تخصیص سهمیه سوخت کامیون‌های تبرعی حامل اقلام مواکب استان به کشور عراق را نیز پیگیری کرد.

سردار میر احمدی در پایان برای حضور در استان و بررسی وضعیت امنیتی خراسان جنوبی به ویژه وضعیت مرزهای استان نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha