• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402053119747
  • خبرنگار : 50214

معاون استاندار یزد:

سامانه نظارت مردمی استان یزد در هفته دولت اجرایی می‌‎شود

سامانه نظارت مردمی استان یزد در هفته دولت اجرایی می‌‎شود

ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: سامانه ابتکاری و هوشمند نظارت مردمی استان یزد (نماد) با هدف ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم در هفته دولت امسال اجرایی خواهد شد.

«محمد حسین پارسائیان» امروز سه شنبه ۳۱ مردادماه در این باره افزود: اقشار مختلف مردمی می‌توانند با سهولت و بدون واسطه هرگونه پیشنهاد خود را از طریق این سامانه به مسئولان بیان کنند.

وی ادامه داد: همچنین اگر گلایه و انتقادی از ارگان یا کارمند یا مسئولی داشته باشند نیز از طریق این سامانه امکان طرح و پیگیری وجود دارد و تا مراحل بالاتر نیز امکان پیگیری دارد.

معاون استاندار گفت: دولت مردمی سیزدهم، اقشار مختلف را ولی نعمت خود می داند و هر گونه تشویق در رابطه با پرسنل و مدیران اداری نیز با ارزیابی مردمی و میزان رضایت مندی مردمی در این سامانه است و قطعا اگر میزان شکایت از دستگاهی زیاد شد اقدامات بعدی نیز انجام خواهد شد تا در نهایت رضایت مردم جلب شود.

پارسائیان افزود: ارزیابی های آینده مدیران و ادارات نیز بر اساس این نظرات مردمی از طریق این سامانه دریافت می شود و در مورد اقدامات انجام شده در مناطق مختلف استان نیز یکی از راههای نظرسنجی از مردم سامانه نماد خواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه نماد برای ارزیابی واحدهای مختلف استانداری شروع شده و همچنین کلیه سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی و شهرداری‌ها و حتی اماکنی همچون بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس را در بر خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، پارسائیان در پایان گفت: بخش‌های دیگری همچون دفاتر پیشخوان دولت، کارگزاری‌های اجرایی نیز در محدوده نظارت این سامانه قرار دارند و پیش بینی اضافه شدن اعلام شکایت و درج پیشنهاد و انتقاد از همه فعالیت‌های عمومی استان نیز در این سامانه انجام شده و همزمان با هفته دولت امسال به صورت عمومی اعلام و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha