• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060201281
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

مردم شاهد اقدامات دولت در حوزه مهار تورم خواهند بود

مردم شاهد اقدامات دولت در حوزه مهار تورم خواهند بود

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به‌زودی مردم شاهد اقدامات دولت در حوزه مهار تورم خواهند بود.

مسلم مرادی امروز دوم شهریورماه در دیدار با امام‌جمعه بروجرد که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا در آغاز هفته دولت برای حفظ آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه روزهای پرشکوهی در پیش است، تصریح کرد: جامعه اسلامی ایران در مسیر شوق و امید گام برمی‌دارد و به قله‌های ترقی و پیشرفت همه جانبه نزدیک است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: دولت فصل جدیدی در سیاست‌های داخلی و خارجی باز کرده و رئیس‌جمهور تاکنون مشکلات را بر دوش گذشتگان نگذاشته است و خودش با همه توان کار می‌کند.

مرادی اضافه کرد: دولت تاکنون پول چاپ نکرده و از بانک مرکزی نیز استقراض نکرده و اقدامات بزرگی را انجام داده است.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم معیشت و تورم است که تصمیمات ارزشمندی در این راستا در دولت گرفته شده و به‌زودی مردم شاهد اقدامات دولت در حوزه مهار تورم خواهند بود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۰۷ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند که برای آن‌ها حدود پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مرادی اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح‌ها هفته دولت در شهرستان بروجرد ۳۹۴ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و ۲ هزار و ۲۱۲ نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح افتتاح شده در هفته دولت مربوط به شهرداری، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مخابرات، برق، گاز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آموزش‌وپرورش و راهداری است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدیدعهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدرمان به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب از جان خویش مایه گذاشتند.

مرادی اضافه کرد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت؛ پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و می‌طلبد که در شرایط کنونی کشور با کار و تلاش بی‌وقفه و همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم، برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را به پیش برده و امیدبخشی را در بین مردم افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha