• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060201368
  • خبرنگار : 50176

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد:

هفته دولت ظرفیتی برای امیدآفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی

هفته دولت ظرفیتی برای امیدآفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: هفته دولت ظرفیتی برای امیدآفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی است.

اعظم روانشاد دوم شهریورماه در نشست با خبرگزاری‌های لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تبیین عملکرد دولت در واقع تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران مردم در دولت است.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته دولت باید مبتنی بر امیدآفرینی، جهاد تبیین، اصلاح تصویرسازی غلط و نادرست علیه دولت، جذب و تقویت سرمایه اجتماعی و ...باشد تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند.

روانشاد ادامه داد: با توجه به اینکه امروز در دوران جنگ روایت‌ها قرار داریم، اصحاب رسانه و به ویژه خبرگزاری‌ها نقش مؤثرتری در روایت دقیق، صریح، سریع و امیدآفرین از رویدادهای محتلف دارند، بدون وجود رسانه‌های حرفه‌ای، منصف، متعهد و امیدآفرین امکان هماوردی با دشمنان در عرصه حذف روایت‌ها وجود ندارد.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اینها به این معنی نیست که رسانه‌ها نباید دولت را نقد کنند چرا که انتقادات می‌توانند کمک بزرگی برای حل مشکلات کشور باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرگزاری‌های استان در انتشار اخبار و رویدادها ادامه داد: این هفته رسالت اصحاب خبرگزاری‌ها، رسالت سنگین‌تری جهت انعکاس اخبار و فعالیت‌های دولت دارند و لازم است دستاوردهای دولت در قالب پویش‌های تبلیغاتی و برنامه‌های رسانه‌ای در دستور کار خبرگزاری‌ها قرار بگیرد.

در ادامه تیمور احمدوند، مدیر حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار کرد: دشمنان در جنگ رسانه‌ای به دنبال نادیده گرفتن خدمات دولت هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باورهاست، افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان لازم است، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت به درستی برای مردم بیان شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha