• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060503205
  • منبع : نمایندگی مازندران

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح کشاورزی در ساری

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح کشاورزی در ساری

ایسنا/مازندران مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۱۹ طرح کشاورزی در ساری بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۸۴۱ میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.

سید اسماعیل علوی امروز در افتتاح گلخانه لیموترش در میانرود شهرستان ساری، اظهار کرد: درهفته دولت امسال ۱۵ طرح  آب و خاک، ۳ طرح دام و طیور و یک طرح گلخانه با بیش از ۶۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: این طرح‌ها شامل تجهیز و احداث ۳ ایستگاه پمپاژ آبیاری، ۹ پوشش بتنی و لاینینگ کانال انتقال آب، ۳ پروژه شن ریزی جاده بین مزارع،  یک واحد گلخانه محصولات باغی- لیمو ترش، کارخانه خوراک دام،  یک واحد مرغ مادر گوشتی و یک واحد تولیدی مرغداری مرغ گوشتی با اشتغالزایی ۱۳۱هزار و ۲۰۰ نفر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۴۲۹۶ خانوار در ۱۶ روستای شهرستان ساری از آثار طرح‌هایی که درهفته دولت افتتاح می‌شود برخوردار خواهند شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح کشاورزی در ساری

علوی با اشاره به اینکه برای  راه اندازی گلخانه لیموترش ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: مساحت گلخانه احداثی یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در روستای میانرود در حوزه عمل مرکز جهاد کشاورزی آبکسر این شهرستان قرار دارد.

وی با اعلام اینکه این گلخانه دارای ظرفیت تولید سالانه چهار تن است، افزود: با احداث این گلخانه ۲۸۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری، اشتغال را یکی از موضوعات مهم در زندگی فردی و در جامعه دانست و یادآور شد: اشتغال این روزها به مهمترین دغدغه برای خانواده‌ها تبدیل شده است، که در این پروژه ۲ نفر به طور ثابت مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha