• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402061409636
  • خبرنگار : 50416

برپایی موکب معرفت حسینی در ملایر

برپایی موکب معرفت حسینی در ملایر

ایسنا/همدان مسئول کتابخانه شهید «صادق ترکاشوند» روستای نازول از توابع شهرستان ملایر، از اهدا بیش از ۱۲۰ جلد کتاب به این کتابخانه، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان،اشرف واحدیان مطرح کرد: «محمد مهدی ترکاشوند»، عضو فعال کتابخانه، ۵۰ جلد کتاب کمک درسی و «مسعود نصیری» عضو پیشکسوت کتابخانه ۲۰ جلد کتاب به کتابخانه روستا اهدا کردند.

واحدیان با بیان اینکه این دو نفر از خیرین این کتابخانه هستند که با اهدا کتاب های خود بر غنای علمی قفسه های کتابخانه افزودند، گفت:«محمد مهدی ترکاشوند» امسال موفق به کسب رتبه ۲۱۷ کنکور سراسری در رشته ریاضی شد.

برپایی موکب معرفت حسینی در ملایر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر نیز از برپایی موکب "معرفت حسینی"همراه با برنامه های متنوع فرهنگی خبر داد.

سید مهدی آخشیک به همکاری کانون خدمت رضوی و هلال احمر برای برپایی این موکب اشاره و بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با همکاری کانون خدمت رضوی و هلال احمر همراه و هم قدم با خیل مشتاقان ابا عبدالله(ع) اقدام به برپایی موکب معرفت حسینی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برای کودکان و نوجوانان کرد.

آخشیک ادامه‌داد: در این موکب کتابداران ملایری با معرفی کتاب،قصه گویی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی ،جمع خوانی کتاب رسالت فرهنگی خود در همایش بزرگ اربعین را با خلوص نیت و قربه الی الله انجام می دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر شعار این موکب را «سرفصل کتاب عشق ما،حسین(ع)است» عنوان و خاطرنشان کرد: در این موکب زائران حسینی با خدمات هلال احمر نیز آشنا شده و از نزدیک مباحثی را که در طول سفر آگاهی از آنها ضرورت دارد، فرا می گیرند.

برپایی موکب معرفت حسینی در ملایر

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha