• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402061610207
  • خبرنگار : 50214

سنددار شدن بیش از ۵۰۰۰ واحد نهضت ملی در یزد

سنددار شدن بیش از ۵۰۰۰ واحد نهضت ملی در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل ثبت اسناد و املاک یزد از صدور سند مالکیت تمام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال و بیش از پنج هزار سند مالکیت این طرح از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

«مهدی اقبال» با اشاره به شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید، اظهار کرد: امسال تمام تلاش ما در بخش‌های مختلف به ویژه مستندسازی اراضی و املاک، تحقق شعار امسال است تا زمینه رشد تولید با این کار فراهم شود.

وی افزود: در این راستا به طور میانگین ماهانه بیش از یک‌هزار سند مالکیت کاداستری املاک طرح نهضت ملی مسکن در واحدهای ثبتی استان یزد صادر و تحویل داده شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اضافه کرد:  با تلاش شبانه روزی همکاران واحدهای ثبتی و تا پایان سال ، در مجموع ۳۰هزار سند مالکیت کاداستری تک برگ در سراسر استان صادر تحویل داده خواهد شد.

اقبال خاطرنشان کرد: تعداد  ۲۳ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت مربوط به واحدهای مسکن ویلایی «پردیس زندگی» به عنوان بزرگترین مجموعه ویلایی کشور در یزد است که تا پایان سال به مسکن و شهرسازی تحویل داده می شود.

عضو شورای حفظ حقوق بیت المال یزد یادآور شد:  اراضی ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، اراضی ۴۰۰ هکتاری در محله حسن آباد و اراضی ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق از جمله نقاطی است که واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در آنجا در حال ساخت است.

وی گفت:  تیرماه امسال نیز با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در جلسه شورای قضایی استان یزد، بزرگترین سند مالکیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان با مساحت ۳۳۰ هکتار صادر و تحویل راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک یزد، اقبال همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش اراضی ملی و کشاورزی، اظهار کرد: خوشبختانه  یزد در عمل به منویات رهبری در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی و زراعی و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha