• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402071207943
  • خبرنگار : 50123

پلمب ۲۲۳ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

پلمب ۲۲۳ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماهه امسال ۸۴۳۷ فقره سرکشی و بازدید از اماکن عمومی صورت گرفت که ۶۱۳۹ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف و ۲۲۳ فقره پلمب گزارش شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی ۱۲ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» بوده که لازم است در این هفته به نقش افراد در نظم و امنیت اجتماعی، پیشگیری از بروز برخی مسائل، رعایت مقررات و ... پرداخته شود گرچه رسانه‌ها نقش مهمی در حوزه آگاهی‌بخشی و نظم و امنیت اجتماعی به اقشار مختلف مردم دارند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، نشست با اقشار اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سربازان متوفی و برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از رانندگان برتر را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی افزود: در بحث نحوه رانندگی، موضوع بی‌توجهی برخی از رانندگان در مسیرهای فرعی و جاده‌های کوهستانی مطرح بوده که متاسفانه بی‌توجهی به وضعیت جاده و تخطی از سرعت مطمئنه منجر به افزایش قابل توجه موارد فوتی طی شش ماهه امسال شده است.

امان‌اللهی گفت: طی شش ماهه سال جاری به ۱۳۹ هزار مراجعه‌کننده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان خدمات ارائه و ۲۴ هزار و ۹۰۰ پرونده تشکیل شد، همچنین در این مدت ۲۰۷۴ قاچاقچی و خرده‌فروش و ۱۲۲۰ معتاد دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی، ۱۴۹۳ سارق احشام، خودرو و منزل دستگیر شد، همچنین ارزش ریالی کالاهای قاچاق ۱۴۷ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اختلاس و فروش خارج از شبکه در دستگاه‌های مختلف پرونده‌هایی تشکیل شد که ارزش ریالی این جرائم بیش از یک تیلیارد و ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است، از طرفی چهارمحال و بختیاری در حوزه ارتکاب جرائم اقتصادی جزو استان‌های آخر کشور گزارش شد.

امان‌اللهی از انجام ۳۲۲ هزار تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۴۳۷ فقره سرکشی و بازدید از اماکن عمومی صورت گرفت که ۶۱۳۹ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف و ۲۲۳ فقره پلمب گزارش شد، همچنین در بحث اتهامات در حوزه‌های مختلف برای ۶۵۰۵ نفر پرونده تشکیل و دستگیری انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha