• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402071408978
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی بخش جراحی محدود کلینیک درمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

راه اندازی بخش جراحی محدود کلینیک درمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده نزدیک بخش جراحی محدود در این مرکز درمانی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

محمد غریب پور در جمع خبرنگاران گفت: درمانگاه‌ امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح با تعرفه دولتی و مناسب درحال خدمت رسانی به مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد است.

وی با بیان اینکه این مرکز با بیمه‌های پایه و تکمیلی طرف قرارداد است، اظهارکرد: درمانگاه‌های وابسته به سپاه با تعرفه دولتی و هزینه‌های کمی به مردم خدمت ارائه می‌کنند که کمک خوبی برای عموم مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه است. 

غریب پور تصریح کرد: پزشکان متخصص پوست، داخلی، زنان، گوش حلق و بینی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، عفونی و چشم در این مرکز درمانی ارائه خدمت می کنند.

وی ادامه داد: درمانگاه سپاه فتح تحت عنوان درمانگاه امام جعفر صادق(ع) در حد توان مجهز شده و بخش‌های داروخانه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، او پی جی، دندانپزشکی، بخش بینایی سنجی، روانشناسی، شنوایی سنجی، بخش پزشکان عمومی و متخصص و سایر بخش‌ها راه‌اندازی شده است. 

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی با مجهزترین امکانات آماده ارائه خدمات به مردم هستند، عنوان کرد: این مرکز درمانی بخش فیزیوتراپی دارد که برخی مراکز درمانی این خدمت را ارایه نمی دهند.

راه اندازی بخش جراحی محدود کلینیک درمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

غریب پور با اشاره به اختصاص طبقه اختصاصی به بخش آزمایشگاه درمانگاه، تاکید کرد: بخش دندانپزشکی در ۹ یونیت طراحی شده که البته در حال حاضر با ۶ یونیت در حال خدمت رسانی است. 

وی تصریح کرد: تمام خدمات عمومی و تخصصی در یک فضای کاملا مناسب با تعرفه عمومی غیردولتی که با بخش خصوصی قابل مقایسه نیست، ارائه می‌شود.

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح بنا دارد در کنار این مجموعه درمانی یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی احداث کند که توسط فرمانده کل سپاه کلنگ‌زنی نیز شده است و اکنون در مرحله خاک برداری است که در صورت اضافه شدن این بیمارستان، کمک بزرگی به فضای درمانی استان خواهد شد.

غریب پور اظهار کرد: در آینده نزدیک بخش اتاق عمل جراحی محدود در این مرکز درمانی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: نیاز است که اصحاب رسانه در خصوص خدمات ارائه شده در این درمانگاه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا مردم با مراجعه به این درمانگاه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی نشوند. 

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر به این مرکز درمانی مراجعه کردند، روزانه ۸۰۰ نفر مراجعه کننده داریم و همچنین طی سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر بیمار در این مرکز درمانی ویزیت شده‌اند.

راه اندازی بخش جراحی محدود کلینیک درمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha