• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072315650
  • خبرنگار : 71496

رئیس حشد الشعبی: به آمریکا اجازه نمی‌دهیم از اشغالگری علیه فلسطینی‌ها حمایت کند

رئیس حشد الشعبی: به آمریکا اجازه نمی‌دهیم از اشغالگری علیه فلسطینی‌ها حمایت کند

رئیس حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه عراق به تمام مسوولیت‌های خود در قبال فلسطینی‌ها عمل خواهد کرد، پروژه کوچاندن ساکنان غزه را شکست خورده و غیرقابل تحقق دانست.

به گزارش ایسنا، فالح الفیاض، رئیس حشد شعبی عراق در گفتگویی با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: عراق به تمام مسوولیت‌های خود در قبال فلسطینی‌ها چه در سطح کمک‌رسانی‌ها و چه در سطح نظامی عمل خواهد کرد.

الفیاض اظهار کرد: پروژه کوچاندن ساکنان غزه شکست خورده بوده و امکان تحقق آن وجود ندارد.

رئیس حشد شعبی عراق در ادامه این گفتگو تاکید کرد: محال است عراق نقطه آغاز آزار رساندن به فلسطینی‌ها باشد بلکه (برعکس) نقطه شروعی برای حمایت از آنها خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه اقدامات مقاومت در واقع واکنشی به جنایات اشغالگران است، گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم اشغالگر متزلزل و واشنگتن شریک اصلی آن است.

الفیاض در ادامه تاکید کرد: عراق پشتیبان اصلی مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند و هرگز به آمریکایی‌ها اجازه نخواهد داد از اشغالگری علیه فلسطینی‌ها حمایت کنند.

رئیس حشد شعبی عراق در ادامه این مصاحبه ضمن اشاره به آغاز کمپین ارسال کمک‌های غیرنقدی و مادی به ساکنان نوار غزه، اعلام کرد که پارلمان عراق امروز یکشنبه جلسه ویژه‌ای برای حمایت از غزه خواهد داشت.

او درباره نتایج حماسه طوفان الاقصی به المیادین گفت: پیامدهای آنچه در نوار غزه اتفاق افتاد، بزرگ بوده و نتایج آن به زودی به ویژه در مورد عادی‌سازی نمایان خواهد شد.  

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و گروه‌های چهارچوب هماهنگی در این کشور پیشتر حمله مستمر صهیونیست‌ها به نوار غزه و هدف قرار دادن مستقیم غیرنظامیان را محکوم کردند.

شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در گفتگویی مطبوعاتی اظهار کرد: اگر از ما خواسته شود در جنگ شرکت کنیم، ما آماده هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha