• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402072517287
  • خبرنگار : 30114

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد؛

اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان 

اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کردستان 

ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

 آمنه غلام ویسی شامگاه دوشنبه ۲۴ مهر ماه در نشست با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: در هر جامعه‌ای اگر رسانه‌ها حضور داشته باشند آن جامعه به سمت پویایی و توسعه حرکت می کند.

وی عنوان کرد: برای رشد و توسعه ورزش در جامعه اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند کاری انجام بدهد بلکه باید تمام استان در این راه تلاش کنند.

غلام ویسی ادامه داد: امروزه دغدغه ورزش کردستان نبود اسپانسرها و حامیان ورزش است که در این مدت با تلاش هایی که انجام شده و کمک های استاندار خوشبختانه تا حدی از این دغدغه‌ها را کم کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان این مهم که ورزش قهرمانی نیازمند حمایت‌های کلان است، بیان کرد: اداره کل ورزش در این مدت به دنبال حامیان مالی برای تیم‌های حاضر در لیگ است که بتوانند بلند مدت آنها را حمایت کند.

وی در خصوص هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: در این هفته ۴۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی انجام می‌شود که می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند.

وی درخصوص وضعیت پروژه های عمرانی ورزش در استان اشاره و خاطرنشان کرد: طرح شاخص سالن ۱۲۰۰ نفری بانه از طرح‌های نیمه‌تمامی بود که امسال تکمیل شده و همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان، بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: فاز اول مجموعه ورزشی حسن‌آباد سنندج هم تا پایان سال بهره‌برداری و فاز دوم آن نیز سال آینده افتتاح می‌شود.

غلام ویسی از ایجاد پارک ورزش بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشتر شهرستان‌ها مکان اختصاصی ورزش بانوان ندارد و برای همین در برنامه‌های ورزش و جوانان ایجاد چنین مکانی که تمامی عوامل آن از بانوان هستند در اولویت است تا فعالیت‌های ورزشی بانوان آزادانه باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha