در این مراسم که با حضور فرماندار کلانشهر اهواز همزمان با سومین روز برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار در استان خوزستان برگزار شد، دکتر مالکی عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران به تبیین ارکان استراتژی این برند پرداخت.
وی چشمانداز برند "کارکم" را بهبود تجربه مشتریان برای آسان انجام دادن کارها از طریق فراهم آوردن محیطی متمایز برای انجام خریدی متفاوت با مشارکت تمامی عرضهکنندگان ابزارآلات، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی در ایران عنوان کرد و در ادامه به آغاز فروش اقساطی ابزارآلات در استان خوزستان با مشارکت بانک ملی ایران در این فروشگاهها اشاره کرد.
بر این اساس کلیه افرادی که دارای مغازه بالای ۲۰ متر مربع در شهرهای استان خوزستان هستند میتوانند متقاضی راهاندازی فروشگاه ابزار، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی "کارکم" باشند.
در ادامه این مراسم سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز ضمن تشکر از حضور برندهای حاضر در نمایشگاه ابزارآلات استان خوزستان و عرض خیر مقدم به آنها برای تشکیل نمایشگاه ابزارآلات کشور ایران در شهر بصره عراق اعلام آمادگی کرد و گفت: بازار عراق یک بازار جذاب بوده و میتوان روی صادرات محصولات ابزاری به این کشور با مشارکت برندها اهتمام ویژه داشت.
وی با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان در تولید محصول، از برندهای برتر ابزارآلات ایران دعوت کرد تا در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این استان به تولید ابزار مبادرت ورزند.
انتهای پیام
نظرات