• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402091611757
  • خبرنگار : 50295

سرپرست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی:

اولویت اصلی فدراسیون کنگ‌فو و هنرهای رزمی توجه به هیئت‌های استانی است

اولویت اصلی فدراسیون کنگ‌فو و هنرهای رزمی توجه به هیئت‌های استانی است

ایسنا/زنجان سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی گفت: اولویت اصلی فدراسیون توجه به هیئت‌های استانی است.

رضا حیدری (پنجشنبه، ۱۶ آذرماه) در مجمع انتخاباتی هیئت کنگ‌فو و هنرهای رزمی زنجان، با اشاره به بیمه مربیان ورزشی این رشته، اظهار کرد: بیمه مربیان ورزشی از سال‌های گذشته مطرح است که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی برای این موضوع، مربی ورزشی نوعی شغل محسوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه به عنوان متولی، اولین رشته ورزشی ایران هستیم که در شورای المپیک آسیا ثبت خواهد شد، افزود: برای ثبت در شورای المپیک آسیا، ۶۴ کشور از پنج قاره تایید رسمی ارائه کرده‌اند و هم اکنون مدارک لازم به شورای المپیک آسیایی ارائه شده است که در صورت پذیرش، مجوز حضور در بازی‌های آسیایی بعدی را کسب می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت دولت ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی و المپیکی در دستگاه‌های اجرایی طبق فرآیندی به‌کارگیری می‌شوند، تصریح کرد: هر استانی آرزو دارد جایگاهی در فدراسیون داشته باشد؛ اولویت اصلی فدراسیون توجه به هیئت‌های استانی است. همچنین فدراسیون مبلغی را برای خانه کونگ‌فو استان زنجان هزینه می‌کند.

سرپرست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با بیان اینکه تیم نوجوانان کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند که امیدواریم تداوم داشته باشد، ادامه داد: مربیان ورزشی الگویی برای ورزشکاران و جامعه هدف خود هستند که مربیان با دانش افزایی باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه جلسه بیان کرد: بخشی از تربیت نسل جوان در جامعه بر عهده حوزه ورزش است که در این حوزه مربیان تأثیرگذارترین افراد بوده و نقش الگویی دارند.

وی افزود: همچنین افراد همواره به دلیل انس و علاقه ویژه به مربیان الگوپذیری بالایی از آنها دارند که این موضوع فرصت و ظرفیتی برای انتقال مسائل فرهنگی به نسل امروز است.

جواد بازرگان خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی دارای جامعه هدف بالایی بوده و استقبال از این رشته‌ها زیاد است؛ پس باید در کنار آموزش فنون به ورزشکاران که از اهمیت بالایی برخوردار است، بتوانیم مسائل تربیتی آن‌ها را نیز مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha