• جمعه / ۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100100229
  • خبرنگار : 50237

امام جمعه موقت همدان:

مسئولان مشکل اقتصاد را به سامان برسانند

مسئولان مشکل اقتصاد را به سامان برسانند

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: مسئولان باید هرچه زودتر مشکل اقتصاد را به سر و سامان برسانند و قیمت ها در بازار کنترل شود.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان جمعه  یکم دی ماه در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران ضمن دعوت و سفارش به تقوای الهی و تقوای در سیاست، فرهنگ، تقوای انفرادی و اجتماعی و تقوای انتخاباتی، اظهار کرد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و  مجلس خبرگان در پیش است و در انتخابات، تقوا بسیار کارساز و مهم بوده و باید بسیار مراعات شود که متاسفانه بعضی از اوقات تقوا در انتخابات رعایت نشده است و تقوا را باید برگزار کنندگان انتخابات و مجریان و انتخاب شوندگان آن در نظر داشته باشند که خلاءهایی در این زمینه وجود دارد و بی تقوایی هایی دیده می شود.

وی خطاب به متقاضیان و کاندیدای دوره جدید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما در مجلسی می خواهید حضور پیدا کنید که ثمره خون شهدا است و ۲۳۰ هزار شهید در راه مجلس به شهادت رسیدند و نباید در آن بی تقوایی، بی انضباطی و حرکت برخلاف شرع و قانون وجود داشته باشد افزود: چهارم دی ماه میلاد حضرت مسیح و عید مسیحیان جهان بوده و طبق فرموده امام خمینی(ره) دنیای مسیحیت به قرآن و اسلام بدهکار است به دلیل اینکه چهره پاک و منزه و واقعی حضرت مسیح را قرآن معرفی کرده و باید دین خود را به اسلام اداکنند و دست از شیطنت و استکبار بردارند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه امروز سالروز بمباران شدید آبادان در جریان دفاع مقدس بود که در چنین روزی در سال ۱۳۵۹ جمع زیادی از مردم آبادان به شهادت رسیدند اضافه کرد: روز وفات حضرت ام البنین، روز تکریم از مادران و همسران شهدا ،جانبازان و ایثارگران قرار داده شده است.

فاضلیان با اشاره به آغاز فصل زمستان با بیان اینکه ممکن است خشک بودن و عدم بارندگی امسال در نتیجه اعمال، رفتار، گناهان و بدرفتاری های ما باشد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و آیا به این فرموده مقام معظم رهبری عمل شده است؟یا اینکه به چه میزان این شعار سال مورد توجه قرار گرفته و عملی شده است؟آیا تورم تاکنون مهار شده است؟

وی با بیان اینکه خواست مردم رسیدگی به مسئله اقتصاد و رفع گرانی است و مسئولان باید برای حل این مشکل برنامه ریزی کنند گفت: غیر از کنترل اقتصاد و رشد قیمت ها بازار نیز باید کنترل شود و گاهی برای خرید یک جنس به چند فروشگاه مراجعه می کنیم که هر کدام به یک قیمتی آن جنس را می فروشند که این مورد قابل قبول نیست و از مسئولان می خواهیم فکر این مشکل باشند و مردم تمام قد پای کار هستند و در تمام مناسبت ها این موضوع را ثابت کردند.

فاضلیان افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران جلوه های درخشانی از زن مسلمان را به جهان نشان دادند.

به نمایندگی از مادران تمام شهدا از مادر شهید «پرویز کدری» تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha