• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101712414
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

خدمت بی‌منت، نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام‌ها متمایز می‌کند

خدمت بی‌منت، نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام‌ها متمایز می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکی از ویژگی‌هایی که بحث نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام‌ها جدا می‌کند، خدمت بی‌منت مسئولان، فرماندهان و کسانی است که در رأس کار هستند.

سردار نعمت‌اله باقری، ۱۷ دی ماه در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان تشکن دوره چگنی، در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان در کرمان به دست ایادی تروریستی رژیم اشغالگر، گفت: این روز و این ایام متعلق به شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های شهید سلیمانی مردم داری مردم یاری است که در دوران ۴۰ ساله خدمت، شاهد خدمت ایشان به مردم چه در درون و چه در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودیم.

این مسئول بیان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که بحث نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام‌ها جدا می‌کند، خدمت بی‌منت مسئولان، فرماندهان و کسانی است که در رأس کار هستند و امروز این اتفاق در شهرستان چگنی در دهستان تشکن در حال اتفاق است.

باقری افزود: مجموعه بسیج جامعه پزشکی ما در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز کار بسیار زیبایی و یک خدمت بی‌منت در این دهستان محروم و نیازمند در ۲۰ حوزه درمانی و تخصصی رقم زدند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات ما در لرستان بحث بیکاری و اشتغال است، بیان کرد: مجموعه بسیج سازندگی نیز در کنار دو مجموعه دیگر با وام‌های خود اشتغالی و کارگاه‌های خانگی که راه اندازی کردند امروز در این دهستان موفق شدند نزدیک به ۵۰ شغل را به صورت مستقیم راه اندازی کنند و بحث کمک‌ها در حوزه اشتغال و محرومیت زدایی در حوزه درمان که امروز با توجه به هزینه‌های سنگینی که در جامعه در حوزه درمان مردم ما وجود دارد نیاز است که تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: یک کار خوبی که در این حوزه صورت می‌گیرد بحث تداوم زنجیره درمان است، یعنی اگر بیماری را موفق نشدند درمان کنند و نیاز به خدمات بیشتر و بالاتری دارند این زنجیره را تا درمان کامل شخص، پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha