• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1402120906220
  • خبرنگار : 30057

مدل جدید اعطای جایزه و نشان امین‌الضرب برای کارآفرینان

مدل جدید اعطای جایزه و نشان امین‌الضرب برای کارآفرینان
عکس تزئینی و آرشیوی است

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه شرکت‌ها برای مواجهه با انقلاب صنعتی چهارم نیازمند آموزش هستند، گفت: در این راستا ما خدمات آموزشی را در مدرسه اتاق بازرگانی خدمات آموزشی ارائه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهنگ فصیحی در نشست «انقلاب صنعتی چهارم: از روایت تا تجارت»، انقلاب صنعت چهارم را تحولی در سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، مبتنی بر فناوری دانست که در حال دگرگون کردن سریع صنایع در دنیاست و افزود: مواجهه اصولی شرکت‌ها با انقلاب صنعتی چهارم و بهره‌مندی از مزایای آن و همراه شدن با این موج، نیازمند آمادگی جدی است، ضمن انکه هر یک از بخش‌های اقتصادی کشور، با توجه به کاربرد انقلاب صنعتی چهارم و همچنین با توجه به سطح بلوغ شرکت‌ها، برای رویارویی با این تحول نیازمند حرکت‌های خاص آن بخش و صنعت است.

وی اظهار کرد: از این رو، مدرسه کسب‌وکار اتاق بازرگانی انقلاب صنعتی چهارم را مد نظر قرار داده است و در این راستا با مشارکت اتاق بازرگانی تهران خدمات آموزشی و پژوهشی را تعریف کرده است. 

فصیحی، برگزاری دو دوره آموزشی و تور بازدید از صنایع پیشرفته آلمان را از جمله برنامه‌های اجرایی این مدرسه دانست و یادآور شد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری، رقابت‌پذیری و انقلاب صنعتی چهارم از دیگر اقدامات ما بوده است و در سال جاری به دلیل تغییرات اتاق بازرگانی این کنفرانس برگزار نشد.

رئیس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: ما در حال برگزاری دومین دوره این کنفرانس در محورهای تحول دیجیتال، آینده‌پژوهی و هوشمندسازی هستیم.

وی اعطای جشنواره امین‌الضرب را از دیگر اقدامات این مدرسه دانست و گفت: این جایزه در دو سطح به برگزیدگان اهدا می‌شود؛ سطح اول تندیس امین‌الضرب نام دارد که به یک یا دو کارآفرین و جایزه دوم لوح و نشان امین‌الضرب است که به حداکثر ۶ کارآفرین تقدیم می‌َشود.

فصیحی افزود: ما با همکاری اتاق بازرگانی برای اعطای این جایزه در حال ارائه مدل جدیدی هستیم، ضمن اینکه در تلاشیم تا در سطح ملی به رسمیت شناخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha