• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402121107959
  • خبرنگار : 50660

/ برای وطن/

تقدیر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از تلاش خبرنگاران در روز انتخابات

تقدیر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از تلاش خبرنگاران در روز انتخابات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه امشب در ستاد انتخابات حضور پیدا کرد و از نزدیک از اخبار و اطلاع رسانی دقیق و شفاف خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ۱۱ اسفند ماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، ارائه اطلاعات شفاف و سالم به مردم به واسطه زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: افزوده شدن اعتماد و اطمینان مردم به واسطه اخبار صحیح یک سرمایه است که باعث ایجاد وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف می‌شود.

وی همچنین از دست‌رفتن اعتماد مردم، از دست رفتن توانایی تحلیل و نتیجه نگرفتن در اقدامات مردمی به واسطه نداشتن اطلاعات و انتشار ندادن به موقع اخبار را امری خطر آفرین دانست و افزود: تجمیع ها راه درستی برای بیان مطالب است و این اقدام به معنی دور کردن مردم از واقعیت‌ها نیست و باید در این تجمیع‌ها و مراکز اطلاعات درست و شفاف و پالایش شده به دست مردم برسد که ذهن مردم بتواند تحلیل درستی آنگونه که در میدان با آن مواجه است داشته باشد.

نکونام قرار گرفتن در جریان اطلاعات را معیار تحلیل و تصمیم دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم برای جامعه اطلاعات سالم تهیه و افکار جامعه را درست مدیدیت بکنیم.

وی همچنین امانت داری را از مهم‌ترین اقدامات برای اهالی رسانه و خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاری و خبررسانی یک امانت است، اینکه انسان بتواند خبر درست، صریح، منطقی و توأم با واقعیت و شفاف اطلاع دهد که باعث تخریب افکار عمومی نشود.

نماینده ولی فقیه در استان انتخابات را از مهمترین مسائل کشور و استان دانست و خاطرنشان کرد: مردم راغب و تشنه شنیدن اخبار هستند و گاهی اگر بی‌خبر بمانند نگران می‌شوند، انتظار دارند لحظه به لحظه اخبار درست را بشنوند.

وی همچنین حساسیت‌ها را در ساعات پایانی انتخابات مهم و حیاتی دانست و بیان کرد: باید اصحاب رسانه چندبرابر برای رسیدن اخبار صحیح و موثق تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha