• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011909079
  • خبرنگار : 50194

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد

ضرورت جذب سرمایه گذار و تولید مازاد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و توریسم

ضرورت جذب سرمایه گذار و تولید مازاد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و توریسم

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور بر ضرورت جذب سرمایه گذار و تولید مازاد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و توریسم تاکید کرد.

بیژن پولادی ۱۸ فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و نیاز روز جامعه‌ گفت: در فضای غبار آلودی که دشمن در همه عرصه‌ها به ویژه فضای رسانه و حقیقی به دنبال سیاه نمایی و کتمان حقیقت است، یکی از ماموریت‌ها هدایت ذهن عامه جامعه به سمت روشنگری است و منابر یکی از اثرگذارترین تریبون‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و صیام است، افزود: در این ماه خودسازی و شستشوی معنوی داشته باشیم زیرا سلامت نفس یکی از صفات مومن است.

فرماندار شهرستان نور با تاکید براینکه روسای ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بیشتر دقت کنند تا شهرستان با آرامش در جهت توسعه حرکت کند، تصریح کرد: خروجی کار مدیران باید به شعار سال نزدیک باشد.

ضرورت جذب سرمایه گذار و تولید مازاد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و توریسم

پولادی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های دولت توسط رییس جمهور به دستگاه‌ها یادآور شد: مدیران باید در حوزه مردمی سازی اقتصاد تلاش خود را برای اقتصادی پویا دو چندان کنند و البته دستگاه‌های ناظر هم دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 وی با بیان اینکه موتور حرکت دولت سیزدهم با قدرت به سمت جلو حرکت می‌کند و مدیران شهرستانی هم باید خود را با دولت تطبیق دهند، خاطرنشان کرد: هر مدیری که توان همراهی ندارد باید مسئولیت را به فرد دیگری که توان بیشتر در راستای اهداف دولت، نظام و انقلاب دارد بسپارد.

فرماندار شهرستان نور گفت: متاسفانه خسارت زیادی در سیل‌های سال گذشته بر شهرستان تحمیل شد اما با توجه به شرایط دولت ‌و مسائل موجود ذره‌ای کوتاهی صورت نگرفت؛ از منابع داخلی، کمک مردم و ستاد بحران بخشی از کارها انجام شد و بسیاری از موضوعات زیرساختی حل شد.

وی در توصیه به مدیران خاطرنشان کرد: مدیران امسال باید به سمت نوآوری حرکت کنند و راهبرد و برنامه ریزی باید به سمت جذب سرمایه گذار و تولید مازاد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و توریسم باشد.

پولادی با اشاره به اینکه شهرستان نور بسیار مستعد است و همزمان دریا، جلگه، جنگل را باهم دارد، افزود: همه کارهای اقتصادی، عمرانی و فرهنگی باید پیوست فرهنگی داشته باشد چرا که اگر نباشد آن کار ابتر می‌ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha