• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022014615
  • خبرنگار : 50377

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

خیران یکی از عناصر اصلی در تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند

خیران یکی از عناصر اصلی در تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید دانش‌آموزان ما در بهترین مکان و امکانات ادامه تحصیل دهند و خیران نیکوکار یکی از عناصر اصلی اثرگذار در تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند.

حسین کمالی امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) در جشنواره خیران مدرسه‌ساز که در اردوگاه دانش‌آموزی بادله شهرستان میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: خیران، نمونه‌ای از انسان‌های شایسته هستند که اراده و بزرگی خداوند در وجودشان تجلی یافته است. اینکه انسان بتواند به یک درجه از شناخت، بصیرت، علم، آگاهی، ایمان و باور برسد که حاصل دسترنج و تلاش چند ساله‌اش را ببخشد، بسیار با ارزش است.

وی بیان کرد: خیران نیکوکار به این باور و ایمان رسیدند که از مال خود، برای عرصه علم و فرهنگ و دانش، بسترسازی و زمینه‌سازی کنند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: عرصه فرهنگ، دانش و علم نیازمند امکانات، تجهیزات، فضا و مکان مناسب است، تا بهترین خدمات آموزشی و تربیتی به آینده‌سازان این مرز و بوم ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید دانش‌آموزان ما در بهترین مکان و امکانات ادامه تحصیل دهند و خیران نیکوکار یکی از عناصر اصلی اثرگذار در تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند.

او لازمه کار فرهنگی را همراهی و یکدلی برای فراهم شدن زمینه تحصیل مطلوب دانش‌آموزان دانست و افزود: حدود ۵۲۱ هزار دانش‌آموز در استان تحصیل می‌کنند و حدود ۳۲۰۰ مدرسه دولتی و ۱۷ هزار و ۵۳۲ کلاس درس در استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: مازندران استانی است که به سمت برخورداری از فضا و امکانات آموزشی پیش می‌رود و در این زمینه، نیازمند همدلی و مشارکت بیشتر خیران هستیم. با همت و مشارکت خیران در این دولت ۸۰ پروژه از طریق منابع ملی و استانی و کمک خیران به پایان رسید و در تلاشیم شرایطی فراهم شود که بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha