• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030201355
  • خبرنگار : 71951

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران

احیای واحدهای راکد اقتصادی از دستاوردهای بزرگ رییس جمهور است

احیای واحدهای راکد اقتصادی از دستاوردهای بزرگ رییس جمهور است

ایسنا/تهران مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سید الشهدا(ع) استان گفت: در حوزه اقتصادی شاهد رونق اقتصادی بوده‌ایم و از مهمترین اقدامات خادم الرضا، احیای واحدهای راکد اقتصادی است که از دستاوردهای مهم رییس جمهور بود.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران در خصوص کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران گفت: این اجلاسیه در سطح استان تهران و در شهرهای مختلف در راستای کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران برگزار شد و متاسفانه این اجلاسیه مصادف شد؛ با شهادت خادم الرضا، شهید جمهور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همکاران ایشان که بسیار تاثر بار برای همه ما است.

حجت الاسلام معبودی در خصوص شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: حجت الاسلام رئیسی یک تکلیف جدیدی از حکمرانی ارائه کرد و کسی که با مردم و آگاه از دردهای مردم بود و مجاهدت‌ها، خلاقیت‌ها در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی و گره نزدن سرنوشت کشور به بیگانگان از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

 وی افزود: اعمال سیاست خارجی مطلوب با دوستان ایران اسلامی توانست کشور را انزوایی که در آن قرار داشت،‌ در آورده و عضویت در پیمان‌های بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است.

 حجت الاسلام معبودی به حوزه داخلی و اقدامات شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن گام‌های خوبی برداشته شد و در حوزه اقتصادی نیز شاهد رونق اقتصادی بودیم واحیای واحدهای راکد اقتصادی نیز شاهد تلاش دولت خدمتگزار بودیم، رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش بود.

وی شفاف‌سازی و برخورد با فساد توسط شهید رئیسی را یادآور شد و تصریح کرد: در دولت این شهید والا مقام برخورد با فساد شدت پیدا کرد و در حوزه‌ای که وی ورود کرد، بسیار موفق و تاثیر گذاری بود، باید ساعت‌ها در این خصوص گفت و گو کرد؛ تا بتوان حق این شهید را ادا کنیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران به حوزه بهداشت در دولت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی از جمله اقدامات برجسته شهید رئیسی بود؛ مردم مناطق محروم بارها تلاش های این مرد بزرگ را مشاهده کردند؛ در حوزه بهداشت و درمان خدمت‌های دولت سیزدهم برابر با چندین دولت بود؛ در حوزه جوانی جمعیت بسیار قدم‌های خوبی برداشته شد که در آینده شاهد این دستاورد رییس جمهور فقید هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha