• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030201366
  • منبع : شهرداری تهران

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با مترو در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با مترو در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در مجموع رفت و برگشت، یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۲۳ نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش، از طریق خطوط هفت‌گانه متروی تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا محمدنژاد ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان افزود: از ابتدای صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ و همزمان با برگزاری مراسم تشییع، خدمات رسانی در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت مترو به صورت رایگان انجام شد.

وی گفت:  از ابتدای خدمت رسانی تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز در مجموع رفت و برگشت، یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۳۲۳ نفر توسط مترو در خطوط هفتگانه جابه‌جا شدند.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت پرداخت، تصریح کرد: با تلاش تمامی همکاران این شرکت، سعی شد تا ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنیم.

محمدنژاد افزود: قبل از اقامه نماز بر پیکر رئیس جمهور شهید و هیات همراه شلوغ ترین ایستگاه ها، میدان انقلاب و تئاتر شهر بودند که به منظور تأمین ایمنی مسافران محترم،  تخلیه مسافری در این ایستگاه‌ها به طور موقت متوقف شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با اشاره به حضور کم سابقه شهروندان در این مراسم خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در تمامی خطوط درون شهری کاهش یافت تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود. همچنین به منظور سهولت در جابه‌جایی، قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha