• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030906304
  • خبرنگار : 50187

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

نمی‌گذاریم به علت مسائل حقوقی و قضایی چرخ تولید متوقف شود

نمی‌گذاریم به علت مسائل حقوقی و قضایی چرخ تولید متوقف شود

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان از فعالان بخش اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد و اجازه نمی‌دهیم به علت مسائل حقوقی و قضایی چرخ تولید متوقف شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۹ خردادماه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اظهار کرد: بازدیدهای مسئولان قضایی از واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در زمینه حمایت از بنگاه‌های تولیدی و صنعتی است و تلاش داریم از ظرفیت‌هایی که در قوه قضائیه وجود دارد، برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استفاده کنیم.

وی افزود: خوشحالیم علی‌رغم شرایط تحریمی که در کشور وجود دارد به همت مهندسان و کارگران عزیز ایرانی الحمدالله چرخ تولید به خوبی می‌چرخد و هزاران اشتغال مستقیم در سیرجان به وجود آمده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: در سفر دو روزه مسئولان قضایی استان به سیرجان در اولین برنامه کاری بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان داشتیم که جزء قدیمی‌ترین مناطق اقتصادی کشور با ۳۳ سال قدمت است.

حمیدی بیان کرد: منطقه ویژه سیرجان در این مدت به بالندگی رسیده و ظرفیت‌های خوبی را در استان و به ویژه در شهرستان سیرجان به وجود آورده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به اهمیت سیرجان و اینکه در مسیر ترانزیتی قرار دارد، گمرک هم یکی از ظرفیت‌های خوب است که در شهرستان بوجود آمده است .

وی با اشاره به بازدید از انبارهای اموال تملیکی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اظهار کرد: بخشی از کالاهایی که به عنوان کالای رسوبی هستد، در اختیار سازمان قرار می‌گیرد که باید زودتر تعیین تکلیف شود.

حمیدی گفت: باید تمام کالاهایی که به عنوان کالای متروکه در اختیار سازمان تملیکی قرار می گیرد از همه انبارها جمع‌آوری شود و به شکل متمرکز در یک انبار قرار گیرد که امکان نظارت و پیگیری کالاها وجود داشته و در اسرع وقت این کالاها تعیین تکلیف شود و سازمان‌های مربوطه نظارت بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به بازدید از دو واحد تولیدی صنعتی لوازم خانگی بیان کرد: این دو واحد ۲۰ درصد نیاز کشور را در بحث یخچال، یخچال فریزر و تلویزیون تامین می‌کنند و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که در دیار کریمان وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بازدید مسئولان از واحدهای تولیدی و گفت‌وگوی چهره به چهره با صاحبان صنعت در تصمیم‌گیری‌ها و اتخاذ تدابیر از سوی مدیران بسیار موثر و ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha